Dimanche Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Smoothie er jo sunt nå for tiden, så vi for skynte oss å drikke mye før noe bedre kommer opp! Neida, tror nok det kommer til å holde seg sundt i lang tid fremover. Men til poenget, - her kan dere poste deres favoritt-oppskrifter. Håper på mange nye og gode forslag. For de som ikke vet hva smoothie er, se her. Kort fortalt er det en fruktdrikk. Min favoritt er vel egentlig bare å ta det man har av frukt og mikse det sammen med youghurt og isbiter, men det kan bli litt ensformig, selv om det er ganske godt og lett å lage. Så kom med forslag her i tråden og spør hverandre om tips og triks angående smootie! Lykke til! Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Jeg pleier å lage shokoshake!=) Da tar jeg noen kuler sjokolade is åsså melk oppi en bolle, og tar miksmastern og kjører det sammen til det blir litt rennende! MMMm, det er godt det!=) Endret 9. september 2006 av elektroboy Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) 1 L isbiter appelsinjuice til det dekker isbitene en banan ett lite beger yoghurt naturell (ca 1 dl tror jeg) et par gode never frossen skogsbærblanding denne blir ganske fast, men jeg liker den sånn. et halvlitersglass gjør til og med over 30 grader levelig Endret 9. september 2006 av kakk Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 -Ca. en matboks med jordbær -Fyller på med melk så det blir ca. passe mye -Litt sukker for å få smaken enda litt søtere Kanskje ikke den sunneste smoothien .... men godt smaker den Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 En pose med isbiter. En 4 dl boks med jorbær (syltetøy, en appelsin og masser av blåbær! Serveres så kald som mulig (frys gjerne ned syltetøyet for ekstra kald drink!)! -Ikke for de som har problemer med frysing på tennene og hodet ved kalde ting- Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Jeg pleier å lage shokoshake!=) Da tar jeg noen kuler sjokolade is åsså melk oppi en bolle, og tar miksmastern og kjører det sammen til det blir litt rennende! MMMm, det er godt det!=) 6833872[/snapback] Hm, om du kaller det smoothie (som det neppe er) så er det en usunn smoothie.. Endret 14. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Usunn men skikkelig good Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg pleier å lage shokoshake!=) Da tar jeg noen kuler sjokolade is åsså melk oppi en bolle, og tar miksmastern og kjører det sammen til det blir litt rennende! MMMm, det er godt det!=) 6833872[/snapback] Milkshake? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Milkshake kan jeg, men har ikke prøvd meg så mye på smoothies enda. Så her er det: jordbær/bringebær milkshake/smoothie. Fyll på med vanilje is til ca 3/5 opp til toppen av blenderen, ikke press den sammen, bare ta skjeer og hiv det oppi til den er 3/5 veis. Fyll så på med melk til like høyt opp som isen. Ta oppi 2-4 spiseskjeer med det syltetøyet som passer deg best, enten bringebær eller jordbær. Ta oppi 3 is biter så den blir kald. Fyll på med ett egg (uten skall of course) Blend det i, tja, 30 sekunder på full styrke og det smaker vidunderlig! Men etterhvert ser det discusting ut da, p.g.a alt skummet. Men ikke bekymre dere, det smaker herlig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Tre epler, en banan, en sitronbåt uten skall, en neve frosne jordbær, litt nøytral youghurt/melk til det får rett konsistens. Lenke til kommentar
lupusmoon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 en banan 1/3 av en pose tropisk frukt blanding singelfrosne (coop mega) litt havregryn Biola appelsin mango litt honning for smakens skyld ser ikke så vakkert ut , men smaker nyyydlig. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hårene fra en nybarbert elg i jalla`ns oppskrift. Mmmmmmmm, namnam i magen, namnam i hagen. Lenke til kommentar
Pink-Action Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 lenge siden forrige innlegg nå.. et par never jordbær 1/2 banan appelsinjuice(usikker på mengde) ganske godt.. og nok til to Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 LC's lettvinte massesmoothie LC for Liquid Crystal Lettvinte, fordi det er enkelt Masse, fordi den holder til mange personer Smoothie, cus' thats what it is... Denne smoothien passer hvis du kjeder deg, skal på fest, bare ha det gøy med venner. Passer for 3-6 pers. ok, du trenger: 1x 3L tressisboks 1x mixMaster (evt) 0,5 liter sprit (smirnoff vodkaen er bra) Hva skal du gjøre nå?! =O 1. Få startet mixmasteren din (fyll på vann hvis dampmasking, bensin for brennmotor etc.) 2. hell hele boksen (altså alt innholdet, -ikke- plastboksen og\eller lokket) 3. /run mixer 4. når guffa er passe sørpe heller du i spriten 5. kjør mixmastern igjen 6. hell i glass\tønne\whatever youre drinking out of. 7. Enjoy. Lenke til kommentar
Pink-Action Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 hehe.. den må jeg prøve engang.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Tre epler, en banan, en sitronbåt uten skall, en neve frosne jordbær, litt nøytral youghurt/melk til det får rett konsistens. 6892328[/snapback] DRIT GOD! Hadde ikke sitron eller jordbær men alikevel. (Brukte bringebær i stede da.) Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 -O-Boy -Is -Melk -Sukker det er nam-nam det:P:P Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 -O-Boy-Is -Melk -Sukker det er nam-nam det:P:P 7786967[/snapback] Dette er en smoothie tråd? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 -O-Boy-Is -Melk -Sukker det er nam-nam det:P:P 7786967[/snapback] Dette er en smoothie tråd? 7789709[/snapback] Ja, enig. Det der er jo milkshake! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 -O-Boy-Is -Melk -Sukker det er nam-nam det:P:P 7786967[/snapback] Dette er en smoothie tråd? 7789709[/snapback] Ja, enig. Det der er jo milkshake! 7789878[/snapback] OG Usunt. (Smoothie skal være sunt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå