Gå til innhold

Snor i 6280? Gå det ann?

Itw

Anbefalte innlegg

Heisann

Har en N6280 å fikk i dag en snor av en kompis såånn at man kan ha den i rundt halsen..

Men da kom problemet, jeg finner ikke noen plass å feste snora...

Noen som har en tegning eller bilde av hvor man kan feste den om mulig?

Og spørsmål 2:

Kan ikke 6280 velge automatisk at den skal bruke GSM nettet når jeg ikke har UTMS dekning?

Er så irriterende at jeg plutselig ikke har noen dekning når jeg kjører bil utenfor byen'ene og må selv in på telefon instillinger og velge GSM nettet for og få dekning..

Btw tusen takk for svar!!

Om noen da;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for svaret med snoren..

Noen som vet hvordan man fikser problemet med at den ikke selv velger nytt nett når UTMS nettet detter ut?

Hadde desverre ikke helt lyst og lese gjennom 170siden for og finne det ut:(

Sry...

Så om noen kunne forklart det her?

Lenke til kommentar

Okei, har selv byttet skjerm på min etter at jeg knuste den, men det merkes jo ikke for det gjør man jo uten og løsne en skrue så..

Kansje ta kontakt med tele2 der jeg kjøpte den og høre, for det er jo veldig irriterende at den ikke selv velger det nettet som er tilgjengelig..

Lenke til kommentar

Byttet deksel er det vel kanskje du har gjort? FOr å bytte selve skjermen må man da skru.. ? Tror for øvrig ikke det gjør noe at du har byttet deksel selv. Men du bør kanskje levere den inn med et orginal deksel på.

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

Neida har byttet skjerm selv, og man trenger ikke skru en skrue, det er bare plug and play.

Er da vesentlig forskjell på og bytte deksel og skjerm?

Var uheldig og knuste skjermen for en stund siden, og bestilte da en ny skjerm til 300kr ferdig levert og byttet den selv uten noen problemer.

Tilkoblingen til skjermen er tilogmed en liten kontakt så det var også en smal sak:)

Og dekslet er originalt;)

Men hva med og oppgradere firmware går ikke det an selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...