Yonaz Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Tenkte og kjøpe .no domene kun til 1 epost konto, noen som veit hvem som selger det billigst? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 domeneshop.no har til 125kr + domenepakke/epost til 100kr. Har veldig gode erfaringer med dem. .no-domener krever forøvrig et norsk organisasjonsnummer, i tilfelle du ikke er klar over det. Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 domeneshop.no har til 125kr + domenepakke/epost til 100kr. Har veldig gode erfaringer med dem. .no-domener krever forøvrig et norsk organisasjonsnummer, i tilfelle du ikke er klar over det. 6833717[/snapback] Nah, Jeg kjøpte vitterlig et domene som meg_selv i fjor, nibbler.no uten å verken oppgi organisasjonsnummer eller utgi meg for å være en bedrift. Mywebhost tilbyr iallfall .no-domener til privatpersoner (http://mywebhost.no/) Lenke til kommentar
-morten Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Vel, det domenet ditt er registrert på firmaet "Domeneklubben dot no Nr 9". Mywebhost har tydeligvis registrert en haug med foretak for så å kunne registrere 15 domener på hvert av dem. Det tar de selvfølgelig ekstra betalt for. Og det endrer ikke det faktum at et .no-domene krever et norsk organisasjonsnummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå