christian1986 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har tenkt å legge inn Vista på maskinen, men da som dual boot med xp. Er det noen betenkeligheter ved dette? Årsaker til at jeg ikke bør gjøre det? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Legg inn Vista på en egen partisjon så lager installasjonen dualboot helt av seg selv. Jeg har gjort dette mange ganger på min PC, og kjører dualboot med XP. Jeg har lagt inn og fjernet Vista 13-14 ganger siden Beta1 kom for et års tid siden. Du bør har en egen dedikert partisjon på omtrent 20GB så har du plass til Vista og en god del programmer. Det er enkest om det ikke er noe annet på partisjonen, for da er det bare å slette partisjonen og reformatere den den dagen du skal ta vekk Vista. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Eller ta vekk XP. Vista oppfyller alle mine krav nå i hvert fall som eneste OS. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Eller ta vekk XP. Vista oppfyller alle mine krav nå i hvert fall som eneste OS. 6842379[/snapback] Hva godt skulle det gjøre? Instalasjonen stopper jo bare opp ... Men, kan det ha hatt noe med at viften er røket på skjermkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå