Xar0n Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Jeg har det problemet at når jeg skal inn på en mappe eller hva som helst som har noe med mapper å gjøre så får jeg opp verktøylinjen så jeg får oversikt over alt på pcen eller som det kanskje heter utforsking eller no men jeg tror dere skjønner hva jeg mener. Jeg vet åssen jeg får det vekk en gang men ikke at det aldri kommer opp automatisk. Åssen får jeg det vekk har lett overalt. plz hjelp med:P Endret 10. september 2006 av Xar0n Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 kan det være så enkelt at du bare kan trykke på knappen som heter mapper over adressefeltet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Jeg er søvnig, så jeg har problem med å forstå hva du vil frem til. Forsøk hurtigtasten Windows + E, og se om det er noe lignende det du ønsker. Gjerne forklar problemet bedre. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Her et bilde av det. Hvis jeg trykker på mapper i adressefeltet så kommer det bare automatisk opp igjen neste gang veldig irriterende. Endret 10. september 2006 av Xar0n Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 men det fjerner problemet der og da?gjelder det uansett om du går inn via min datamaskin eller mine dokumenter? Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 men det fjerner problemet der og da?gjelder det uansett om du går inn via min datamaskin eller mine dokumenter? 6838953[/snapback] Ja det gjelder uansett om det er datamskin eller mine dokumenter, og hvis jeg tar det vekk og så går inn i en ny mappe åpner det et nytt vindu bare med verktøylinjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå