Foxyboy Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Jeg kjøpte en i-Pod Video 60gb for kanskje 6mnd siden. Etter at jeg hadde den med til utlandet i sommerferien klarer ikke iTunes å registrere at jeg kobler til i-Poden. Jeg har prøvd med Update og hele pakka, men til ingen nytte Jeg lurer på om jeg må sende den på reklamasjon(?) isåfall hvor? Har kjøpt den på Apple sin hjemmeside. Takker for alle svar Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei!Jeg kjøpte en i-Pod Video 60gb for kanskje 6mnd siden. Etter at jeg hadde den med til utlandet i sommerferien klarer ikke iTunes å registrere at jeg kobler til i-Poden. Jeg har prøvd med Update og hele pakka, men til ingen nytte Jeg lurer på om jeg må sende den på reklamasjon(?) isåfall hvor? Har kjøpt den på Apple sin hjemmeside. Takker for alle svar 6833606[/snapback] Kontakt Apple! Og returner den til de. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 okei, men hvor kontakter jeg de? finner ingen mail eller telefonnummer på hjemme siden deres. finner bare "Apple store" nr. er det dette jeg skal ringe? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) okei, men hvor kontakter jeg de? finner ingen mail eller telefonnummer på hjemme siden deres. finner bare "Apple store" nr. er det dette jeg skal ringe? 6835567[/snapback] Du kan fylle ut supportskjema her, så kommer det en fra UPC og henter iPoden din i løpet av 2-3 dager. Så får tilbake en helt ny 2-3 uker senere. Endret 10. september 2006 av dassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå