RedRocK Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hallo. Jeg har akuratt fått trådløst nettverk hjemme. Det var ikke jeg som innstalerte det, og idag skal noen venner av meg komme med sine bærbare datamaskiner. Det eneste problemet mitt er at jeg ikke vet hva passordet for å koble seg på nettverket mitt er! Det er beskyttet ved hjelp av WEB. Jeg vet hva frasen jeg bruker er, men jeg har ikke den lange koden, hvis man skjønner. For eks. Skriver jeg 12345678, kommer det et veldig langt tall. Noen som kan hjelpe meg ?? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hallo.Det eneste problemet mitt er at jeg ikke vet hva passordet for å koble seg på nettverket mitt er! Det er beskyttet ved hjelp av WEB. Jeg vet hva frasen jeg bruker er, men jeg har ikke den lange koden, hvis man skjønner. Skriver jeg 12345678, kommer det et veldig langt tall. 6833498[/snapback] Beskyttet ved hjelp av WEB? Mëner du WEP? I tilfelelt må krypteringsnøkkel settes likt på router (accesspunkt) og på trådløse maskiner i nettverket. Du kan gå inn på accesspunktet å definere en ny nøkkel som du etterpå setter på alle trådløse enheter som skal nå accesspunktet. Hvor skriver du '12345678' ? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hallo.Det eneste problemet mitt er at jeg ikke vet hva passordet for å koble seg på nettverket mitt er! Det er beskyttet ved hjelp av WEB. Jeg vet hva frasen jeg bruker er, men jeg har ikke den lange koden, hvis man skjønner. Skriver jeg 12345678, kommer det et veldig langt tall. 6833498[/snapback] Beskyttet ved hjelp av WEB? Mëner du WEP? I tilfelelt må krypteringsnøkkel settes likt på router (accesspunkt) og på trådløse maskiner i nettverket. Du kan gå inn på accesspunktet å definere en ny nøkkel som du etterpå setter på alle trådløse enheter som skal nå accesspunktet. Hvor skriver du '12345678' ? 6833623[/snapback] passphrase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå