Gå til innhold

Farger, lakk og neonwire

Anbefalte innlegg

Nå får jeg hjelp til led's et annet sted på forumet så det skal jeg ikke nevne her...

At beige er "no no" :roll: er opplest og vedtatt... men i hvilken farge skal man lakke kassa? :???: Selv er jeg litt kjip og har ikke så lyst å lakke dvd-spillern og cd-brennern så det bør være en farge som passer med beige... noen forslag? kassa trenger jo så klart ikke hel-lakeres, kanskje striper eller lign?

i tillegg. Neonwire passer i min maskin bedre enn feks, kald kathode el neon. noen som har erfaring med disse? hva tåler dem? hvor lenge holder de? hvordan fester man dem (limpistol/strips)?

vet dette ble litt mye men jeg prøver... casemodden min begynner å ta form... vinduet er på plass. viftene er på plass og nå snart lakk og lys...

alle forslag mottas med takk.

CandyKing

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neonwire kan du feste stort sett hvordan du vil. Den tåler en _del_ - jeg har slått knute på den uten problemer, men å ta'n helt ut er nok ikke så lurt. Så vidt jeg vet skal den vare tilnærmet evig, men tør ikke vedde rævva på et gullfat på det...

Jeg ville vært forsiktig med limpistol - har opplevd at varmen smelter plast rundt ledninger.

Lenke til kommentar

ikke noen fare med vinduet... det er teipet fast til etter lakkeringen... tror jeg skal skru det fast med maskin skruer faktisk... men FARGER. gul? har noen sett et gult kabinett som var kult? (pun intended) passer det med noe annet (rød neonwire?) blått og sort blir litt mørkt mot beige?

Det er det jeg trenger innspill på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...