x-team Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Dette skjer på begge pc'ene mine. Skjer med ca hvert 10-20 min.. det fryser bare i 5-15sekund, når jeg sier fryser så mener jeg at det stopper opp liksom! Ser på Dumeteret mitt at pcen ikke får noen informasjon ned eller sender ikke ut noen informasjon akkurat når dette skjer! Har en trådløst D-Link sender og har godt signal! Hva kan dette være? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hatt dette problemet selv, bare at det var med "modemet/ruteren" til NextGenTel. Jeg fikk tilsendt en ny ruter, og etter det sluttet det. Prøv og oppdater ruteren din til nyeste firmware, kanskje det slutter da. Det finner du på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Hmm.. skal prøve og få det gjort.. er det ikke mye stress og installere ny programvare på den da? Lenke til kommentar
x-team Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Dette skyltes ikke den trådløse senderen med det trådløse nettverks kortet. Ny tråd: her svar gjerne dere som vet Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har samme problem og har ikke trådløst noen plass. Da får jeg vel bare prøve å opdatere firmware i rooteren da Lenke til kommentar
x-team Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Les hva jeg skreiv i innlegget over ditt.. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Les hva jeg skreiv i innlegget over ditt.. 6846052[/snapback] Jeg leste det. La til at samme ofte skjer her, men jeg har ingen trådløse enheter, bare en pc koblet i en switch på vei til rooteren, er ikke switchen, har prøvd å koble fra den, og har også prøvd annet nettverkskort, så her må problemet ligge i rooteren, hvis ikke det er linja som er litt mongo da:P Lenke til kommentar
x-team Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Uff, du forstår vist ikke helt du, det er ikke routeren fordi jeg bruker den bærbare pcen nå, så det jeg nå spørr etter er driver til det trådløse nettverks kortet mitt i den stasjonære pcen da det er det trådløse kortet som er problemet. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Uff, du forstår vist ikke helt du, det er ikke routeren fordi jeg bruker den bærbare pcen nå, så det jeg nå spørr etter er driver til det trådløse nettverks kortet mitt i den stasjonære pcen da det er det trådløse kortet som er problemet. 6846099[/snapback] Går ikke off topic her, men jeg har bare sagt at denne tråden har hjulpet meg i å finne ut at jeg må opdatere firmware i rooteren din og ikke svare på spørsmålet ditt, men skal se om jeg kan hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå