Bakkem Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (litt usikker hvor jeg skulle poste...) Nettopp fått ny pc, og begynte akkurat å sitte ting sammen(første bygge-pc )... Har Matrix VX.... Så fikk jeg jo med sånn I/O Back Panel med hovedkortet... På manualen står det bare att jeg skal feste den med skruer, men det er verken skruefeste på kabinettet eller I/O panelet... Klarer ikke få panelet å sitte på verken HK eller kabinett... Noen som kan hjelpe enn forvirret bygge-newbie? Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 I/O panel skal byttes ut med den gamle på kabinettet ditt. Den skal ikke festes med skruer, den klipses/presses på plass. Kan være litt tricky å få den til å sitte fint. Har DS4 selv. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Ok... Skal jeg presse den på plass på utsiden eller innsiden av kabinettet, eller skal jeg presse den på hovedkortet og så feste hovedkortet inn i kabinnettet? Regner med eg bør feste I/O panelet før jeg skrur fast selve Hk'et, sant? Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) sett panelet på kabinettet... om du skal sette det på innsiden eller utsiden ser du jo på hullene Endret 9. september 2006 av shrek_2 Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Fant det ut... Takk =) Nå har jeg bare problemer med de tre skruene nærmest baksiden av kabinettet :/ Får ikke skrudd de ned, tror de er litt for kort, vet ikke :/ Noenn som har peil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå