Gå til innhold

Ligner jeg på en chobit i det nye headettet mitt?

goliatmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du ligner ikke på en chobit eller hva du kaller det, slutt og mas om det nå som vi sier du ikke ligner. Jævla gnål det var fra deg da.

6835897[/snapback]

Det er masse folk som skriver det samme omigjen og om igjen.

Og hvorfor gidder du egentlig å idetheletatt åpne posten hvis du hater den sånn?

Lenke til kommentar

Og hvorfor gidder du egentlig å idetheletatt åpne posten hvis du hater den sånn?

6836041[/snapback]

Eh, hvordan kunne jeg vite hvordan posten ville se ut uten å åpne den først? For hver person som sa "nei, du ligner ikke" måtte han fortsette, virker som han vil ligne på denne skapningen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Nei, ikke øreplugger. Jeg får vondt i ørene av det med en gang.

Får vondt i "brusken" rundt ørekanalen. Jeg er for trang  :cry:

6834248[/snapback]

enig, og du hører ikke engang bassen!!

6834284[/snapback]

Spørs hvilke øreplugger du har det. Med mine Shure e2c hører jeg bassen perfekt (merk: jeg er musiker og kjøpte dem for å bruke de som monitor. de koster 900 kr på eplehuset)

Lenke til kommentar

6836041[/snapback]

Eh, hvordan kunne jeg vite hvordan posten ville se ut uten å åpne den først? For hver person som sa "nei, du ligner ikke" måtte han fortsette, virker som han vil ligne på denne skapningen.

6836067[/snapback]

Jeg svarer ikke på alle som forteller meg at jeg ikke ligner på chi, jeg svarer på alle som lurer på hva headsettet heter etc.

Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du ikke bare går ut av tråden hvis den plager deg så mye!

Lenke til kommentar
Jeg svarer ikke på alle som forteller meg at jeg ikke ligner på chi, jeg svarer på alle som lurer på hva headsettet heter etc.

Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du ikke bare går ut av tråden hvis den plager deg så mye!

6836130[/snapback]

Jeg får vel "gå ut" som du kaller det, hihi. Du er seriøst en merkelig skrue, og forøvrig plager ikke tråden meg mer enn døren som har fått knapp under seg og som skraper på gulvet og åååh får den ikke bort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...