goliatmo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Jeg syns det nye headsetet mitt ligner misstenkelig på chobitører, er det bare mag som er paranoid? PS. jeg veit det, jeg er ikke serlig fotogen, og jeg har ikke vaska håret på en uke:P Endret 9. september 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvorfor har du ikke vasket håret på en uke, egentlig? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Du skal vel ikke gå ute med dem, nerd som du er , så det går nok bra Endret 9. september 2006 av kverna Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Chobit: Og nei, jeg vil ikke si at du ligner så veldig mye. Selv om du også var tilstrekkelig søt. Thihihi! Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kan ikke si du ligner no serlig nei. Er chobit sånn hentai anime skit? Hvorfor har du ikke vasket håret på en uke? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg har egentlig ikke vasket det på 3dager (dette er den 3. og det er helg, skal ikke vise meg frem) Selvfølgelig skal jeg gå ute med dem, de gir heftig lyd Og det er davel bra å være søt? macho er jeg iallfall ikke:P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det må klø noe forferdelig å ikke vaske håret på så lenge. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Vask håret gutt, helst 1 gang om dagen eller mer. Og nei du ligna ikke. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 jeg vasker håret annenhver dag (hver dag sliter på håret) nå har det gått tre, det var en spøk! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hver da sliter ikke på håret? Har du en kilde som kan påstå det bortsett fra moren din (f.eks) ? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Du kan trygt gå ute med headsettet. Men ikke uten å ha vaska håret på 1uke! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Hver da sliter ikke på håret? Har du en kilde som kan påstå det bortsett fra moren din (f.eks) ? 6833282[/snapback] nei, jeg er ikke så opptatt av at du ikke skal miste alt håret ditt når du er 20. Men håret mitt holder seg rent og pent i 2 dager, hvis jeg ikke bruker hårsjele (noe jeg ikke gjør) men nå skal jeg se walk the line, kos dere. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det heter -persocom-, ikke "chobit". Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Det heter -persocom-, ikke "chobit". 6833324[/snapback] darn, lenge siden jeg så serien, sorry Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hva med å endre trådbeskrivelse til "Ække fali med skittent hår! Bare kjøp et stort headset og lat som du etterligner en tegneseriefigur!" .. Og jeg prøver å etterligne Ozzy, da har jeg en god grunn til å være shabby. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Er det ene øret ditt litt skjeivt eller? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Hva med å endre trådbeskrivelse til "Ække fali med skittent hår! Bare kjøp et stort headset og lat som du etterligner en tegneseriefigur!" .. Og jeg prøver å etterligne Ozzy, da har jeg en god grunn til å være shabby. 6834037[/snapback] Jeg prøver dog vitligen ikke å etterligne persocoms, de har helt syke hårfrisyrer (som anime folk flest) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jadda, det ble en hårtråd istedet. Men shit happens, som vi sier på godt norsk. Vask håret ditt, gutt. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 greit greit, jeg skal vaske det nå snart broren min er ferdig med å klippe neilene sine! Jeg lurte bare på om jeg ser så tullette ut med dette headsettet som jeg føler meg:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg