Kennyak90 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 jeg lastet ned 6 filmer i natt, 3 av dem er det ikke lyd på. pc'en er ganske ny, og jeg brente ut en av de filmene det ikke var lyd på, og spillte den av på dvd spilleren min, da var det lyd. det må være en codec, men hvor finner jeg det? jeg har prøvd mye. hjelp meg her:) Lenke til kommentar
nifty Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 jeg lastet ned 6 filmer i natt, 3 av dem er det ikke lyd på. pc'en er ganske ny, og jeg brente ut en av de filmene det ikke var lyd på, og spillte den av på dvd spilleren min, da var det lyd. det må være en codec, men hvor finner jeg det? jeg har prøvd mye. hjelp meg her:) 6833033[/snapback] Og alle disse filmene er lovlige å laste ned ? Kanskje finne et annet forum for dette ? _nifty_ Lenke til kommentar
Kennyak90 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 skal bare vite hvor jeg kan finne codecs:) Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvilket avspillingsprogram bruker du? Bruk VLC media player om du ikke allerde bruker det, da slipper du å laste ned codec. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Du trenger sikkert AC3filter, siden de ble spilt av fint på DVD-spilleren. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Du trenger nok AC3filer. Det er mer og mer vanlig å bruke AC3 lyd på høy-kvlaitet encodinger av video laget av DVDer. Here you go http://ac3filter.net/ Vær dog gjerne litt mer generell når du spør neste gang, så det ikke stilles spørsmål ved om det er piratkopier materiale. Moderatorene liker ikke insinueringer mot sånt på forumet. -Stigma Lenke til kommentar
maedox Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ffdshow gjør som regel nytten og decoder det meste. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ffdshow gjør som regel nytten og decoder det meste. 6838385[/snapback] FFDShow har da ikke noe med lyd å gjøre? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Sitat fra websiden: "ffdshow is DirectShow and VFW codec for decoding/encoding many video and audio formats, including DivX and XviD movies using libavcodec, xvid and other opensourced libraries with a rich set of postprocessing filters." Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 FFDShow kommer også med audio del, deriblandt muligheten til og kjøre ac3 via SPDIF og downmix fra surround til Stereo. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 VLC player kjører AC3 filer uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå