Christian_ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg har ansvaret for hjemmesidene til svømmegruppan jeg svømmer for. Og jeg + sjefen har bestemt oss for at vi skal gjøre alt på nytt da ting begynte å bli litt trangt og vanskelig etterhvert. På den gamle siden brukte jeg aj-fork, og det fungerte utmerket. Men, jeg vil av praktiske grunner ha alt i databaser. Derfor prøvde jeg Worpress. Problemet med det var at Wordpress mer var beregnet som et bloggsystem. Og jeg ikke kunne inkludere Wordpress på siden slik som jeg kunne i aj-fork. Dette er et must på denne siden, da vi skal ha siden fordelt på flere "undersider". Hovedsiden skal med andre ord være en portal. Er det noen som vet om noe slikt? Jeg kan til nøds bruke aj-fork, men jeg vil helst ungå det. Og ja, jeg vet jeg kan lage det helt selv. Jeg har kunnskapen, men desverre ikke tiden som trengs. Takker for alle svar Mvh Christian Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Jeg liker det ikke, men jeg må nesten bumpe Mulig jeg utrykte meg litt vanskelig i går. Det jeg er ute etter en enkelt å greit et publiseringsverktøy som bruker samme måte å inkludere nyhetene på som aj-fork gjør. Og som bruker database. Mvh Christian Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg liker det ikke, men jeg må nesten bumpe Mulig jeg utrykte meg litt vanskelig i går. Det jeg er ute etter en enkelt å greit et publiseringsverktøy som bruker samme måte å inkludere nyhetene på som aj-fork gjør. Og som bruker database. Mvh Christian 6838796[/snapback] Jeg kjenner ikke til aj-fork, men CuteNews har en databaseversjon som er helt okay. Du finner den her: http://english.cutenews.ru/forum/cutenewsr...sh%29-t135.html Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Cutenews.RU så genialt ut Tusen takk! Er fortsatt åpen for fler forslag om noen skulle ha noen Mvh Christian Lenke til kommentar
muffe Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Du kan jo også prøve drupal (http://drupal.org/)... Jeg driver å leker meg litt med det, og det virker veldig lovende. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Såvidt jeg kan se har ikke drupal muligheten som gjør at man kan inkludere nyhetene hvor man vil. Dette var et must. Ellers så det også genialt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå