Gå til innhold

Corsair XMS 3500,problemer på Asus PE?

Bjarne Banan

Anbefalte innlegg

Hei

Leste akkurat en tråd om problemer med dette minne,kan ikke huske hvem som postet,det ser ut til at dette minne ikke er testet på så mange HK.

Veldig variabel kvalitet på minne?

Husker ikke om det var Snekkern eller Byggern som hadde problemer med timingen.

Har bestilt dette minne nå (ligger å venter på posten)

Bør jeg bytte til xms 3200,er det noen som har tetset dette på Asus PE kort?

:???:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei Bjarne ta deg en banan å slapp av, det ser ikke ut til å vere minnet men helt andre ting som er årsaken,muligens er det noe feil på kortet får nytt i morgen.Kan også si med en gang att jeg har testet med både 3200 og 3500 uten å registrere noen forskjell,men så lenge jeg hadde prosessorn på 3,06 kunne jeg kjøre minnet helt opp til 390 mhz men satte jeg den til feks 3,1 ville den ikke funke selv med minnet på 290 mhz da er det noe annet enn minnet som er feil

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-28 21:03, skrev Snekker`n:

Var en av de første som kjøpte 9700 pro og den har fungert helt knirkefritt hos meg

*sukk*

Jeg venter "enda" på mitt 9700 Pro...

Bestilte på lørdag, kommer i morgen :wink:

Multicom + A Post = WEE!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-28 20:09, skrev Snekker`n:

hei Bjarne ta deg en banan å slapp av, det ser ikke ut til å vere minnet men helt andre ting som er årsaken,muligens er det noe feil på kortet får nytt i morgen.Kan også si med en gang att jeg har testet med både 3200 og 3500 uten å registrere noen forskjell,men så lenge jeg hadde prosessorn på 3,06 kunne jeg kjøre minnet helt opp til 390 mhz men satte jeg den til feks 3,1 ville den ikke funke selv med minnet på 290 mhz da er det noe annet enn minnet som er feil

Har du lest forumet på Corsair sine hjemmesider? Det har jeg, og jeg er ikke så sikker på at det kortet sin feil.

-KJ

Lenke til kommentar

Den 2002-10-28 22:07, skrev jevel:

Den 2002-10-28 20:09, skrev Snekker`n:

hei Bjarne ta deg en banan å slapp av, det ser ikke ut til å vere minnet men helt andre ting som er årsaken,muligens er det noe feil på kortet får nytt i morgen.Kan også si med en gang att jeg har testet med både 3200 og 3500 uten å registrere noen forskjell,men så lenge jeg hadde prosessorn på 3,06 kunne jeg kjøre minnet helt opp til 390 mhz men satte jeg den til feks 3,1 ville den ikke funke selv med minnet på 290 mhz da er det noe annet enn minnet som er fe

Quote:

Har du lest forumet på Corsair sine hjemmesider? Det har jeg, og jeg er ikke så sikker på at det kortet sin feil.

-KJ

Nei jeg har ikke lest det,men jeg sitter her med flere minnebrikker bla en apacer 3200 brikke men det er akkurat det samme med den.Denne brikken kjørte jeg forøvrig på 400mhz på et asus p4b 533-v så det er ikke noe galt med den,utifra dette kan ikke jeg forstå annet enn att det er kortet som ikke holder mål og hvorfor yter disse minnebrikkene bedre på andre kort som feks msi pe asus 533-v

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...