chilliwack Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 har reformatert min acer tm 8204wlmi. et litt banalt problem , men det irriterer meg ganske. siden formateringen vises ikke (visuelt) graden av volum og lysstyrkejustering på skjermen i form av streker selvom det blir foretatt. det samme gjelder bluetooth'n og trådløskortet, de vises heller ikke over skjermen som aktivert dog de aktiveres. irriterende. prøvd å lese meg til korrigeringen men finner ikke ut av det. søkt litt over nettet, fant ikke noe der heller. noen her som vet hva å gjøre? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 noe du har glemt og installere? Lenke til kommentar
chilliwack Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 noe du har glemt og installere? 6832918[/snapback] Nå har jeg reformatert pc igjen, denne gangen uten tidl. lagd backupdisk. problemet er løst. Men skulle gjerne ha visst hvordan fikse det selv. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Slikt fikses vel gjerne av driverpakker eller programvarepakker til pcen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå