nabbskall Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei, har et problem med ny pc at windows cd'n må være i for at den skal boote, og det er veldig irriterende.. hvis jeg ikke har i cd'en kommer det bare et sånt tegn: /. noe som ruller bortover... har prøvd å resetta 2 ganger, noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 kjøpe deg en xp cd ambefaler jeg. jeg vetom en ting til men det sier jegikke for det er ulovelig Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 kan det være at det i biosen står at den skal boote fra cd?bytt till hdd og prøv igjen. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 ok, takk skal dere ha tror nok jeg bør kjøpe ny windows ja xD 1 eksemplar på 3 datamaskiner Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 ok, takk skal dere ha tror nok jeg bør kjøpe ny windows ja xD 1 eksemplar på 3 datamaskiner 6833617[/snapback] Det skal ikke ha noen ting med saken og gjøre. Start opp gjenopprettingskonsollen/"recovery console" og skriv følgende: fixmbr fixboot c: Så prøv oppstart igjen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå