Akidon Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Noen som vet om en danske versjon av diskusjon.no? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Ikke rette plass å spørre om sånt, tror jeg. Rapportert.... Endret 9. september 2006 av Sluven Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 sluven: Han har lov til å spørre om sånt, reklamering til forum er derimot ikke lov. DU har ikke lov til å ha fem linjer i signaturen. Trådstarter: Jeg vet ikke om noen danske forum så store som diskusjon.no, men det finnes sikkert endel forum for dansker også... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg har prøvd å søke litt, men finner ingen store forum, slik som forum.hw.no. ITsvar.dk sitt forum kan være et alternativ, om man skal holde seg til hardware/datating. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Har prøvd å søke litt jeg og... Tingen er at jeg bor i køben nå og hadde vert greit med ett forum som er litt som ot delen/idretsdelen her. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Studerer du? Isåfall har jeg hørt/lest at DTU (lyngby) har et drit bra miljø, med klubber for all verdens saker og ting... Kanskje du finner noe der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå