t-girl Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei Jeg har fått en stygg trojaner over msn, den opererer ved å videresendt til alle mine msn kontakter. Mitt gratise antivirusprogram Antivir DETEKTERER viruset nsProcess.dll, men klarer ikke å slette det. Er det noen som vet om et GRATIS antivirusprogram som kan klare saken? Det ville vært supert! Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Du kunne prøve BitDefender Det er ganske bra på alle måter, men for å installere eit nytt antivirusprogram krever dei fleste program at maskina er heilt fri for virus, eller så kan dei ikkje finne dei (men det er jo verdt eit forsøk) Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Prøv å start maskinen i sikkermodus for så å kjøre en skann. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Prøv TrendMicro Housecall:http://no.trendmicro-europe.com/consumer/housecall/housecall_launch.php Det fjerner en del dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå