Solid Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei.. Føler at musikkutvalget mitt bør utvides. Hvilke artister anbefaler dere når jeg hører på Linkin park, Basshunter, Mindless Self indulgence og diverse techno og OC remix? 6829041[/snapback] Forslag: Ta en titt på VG-lista... Der finner du artister og band som du liker. 6829251[/snapback] Skal sjekke 6829266[/snapback] Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hæ? Ser ikke gullkornet... Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Er det gullkorn at noen liker musikk på vg lista? Noen liker kanskje ikke den musikken, men veldig mange andre liker den Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 HAHA, jeg ser gullkornet Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Du glemte jo denne her da: Liker generelt techno.. Faktisk hører jeg på litt ravi og Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Du glemte jo denne her da:Liker generelt techno.. Faktisk hører jeg på litt ravi og 6860962[/snapback] Don't get it... poenget er at han hører på dritt, og det finner han på VaginalGummi-lista? Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Gullkornet må jo være at VG lista ikke er den man vanligvis utvider sin musikksamling utfra. Som regel er denne lista ( SMAL ) og gir ikke rom for store variasjoner. I tillegg er det vel en liste som baserer seg på mest solgte utgivelser. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ser fremdeles ikke gullkornet her. Det var bare et forslag da. Jada folkens, slike lister baserer seg på salgstallet, men du kan likevell finne musikk du liker på slike lister. Blir jo det samme med listene i VG over mest solgte spill. Basserer seg på salgstall men det vil ikke med andre ord si at der bare er dritt. Ting selger av en grunn vettu. Nei, tørreste gullkornet til nå... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Alle ser gullkornet her, det er bare at noen ikke er arrogante elitister som føler at deres musikksmak er en fasit over hva som er riktig å høre på, og føler derfor at de kan dømme andre mennesker og henge dem ut fordi de hører på annen musikk. Jeg er selvsagt en av de arrogante elitistene, og ler meg skakk. Endret 17. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Alle ser gullkornet her, det er bare at noen ikke er arrogante elitister som føler at deres musikksmak er en fasit over hva som er riktig å høre på, og føler derfor at de kan dømme andre mennesker og henge dem ut fordi de hører på annen musikk. Jeg er selvsagt en av de arrogante elitistene, og ler meg skakk. 6878875[/snapback] Ha! Denne var et gullkorn i seg selv! Nydelig! :!: Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ser faktisk gullkornet, en person med en slik musikksmak burde ha hørt om vglista for lenge siden Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) GAAAAAH Føler meg angrepet... LOL... Jeg godtok bare forslaget. Det kom ikke vidre... Endte opp med å finne ut hva andre på lan hørte på/det på lan-høyttalerne. Tråd til alle som syns det var så LOLOMFGROFLMAO Edit: At noen sier at jeg skal sjekke vglista er da ikke et gullkorn. Edit2: For å være helt ærlig så høres jeg ut som en stor tard i den tråden. Kjenner meg nesten ikke igjen Endret 10. oktober 2006 av Thor. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 At noen sier at jeg skal sjekke vglista er da ikke et gullkorn. Åjo mer enn du aner. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 At noen sier at jeg skal sjekke vglista er da ikke et gullkorn. Åjo mer enn du aner. 7055065[/snapback] Dårlig gullkorn ivertfall... Skjønner den ikke. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Edit: At noen sier at jeg skal sjekke vglista er da ikke et gullkorn. 7044867[/snapback] Det burde jo være det første stedet du hadde sjekket Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Edit: At noen sier at jeg skal sjekke vglista er da ikke et gullkorn. 7044867[/snapback] Det burde jo være det første stedet du hadde sjekket 7055546[/snapback] Jaja.. Anyway, har funnet musikk som jeg liker. Been there done that. *done* Lenke til kommentar
hopalong Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Synes det var et bra gullkorn jeg:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Haha, tok den med en gang jeg. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 hehe, jeg syntes det var et bra gullkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå