Janti3000 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Se på denne, fant den på golvet i huset. Den har sikkert kost seg på hunden min, og nå var blitt mett....Lurer på hva han tenkte når eg heiv han i do... Lyme borreliosis er sykdommen du kan få visst du blir bitt, ifølge min bror Endret 9. september 2006 av Janti3000 Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Lurer på hva han tenkte når eg heiv han i do... rolleyes.gif Tenkte sikkert " oh, shit". Spøk til side : Det var jo en feit, fin flott. Bildemessig var den jo skarp, men du burde beskåret bildet kraftig Endret 9. september 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det var virkelig et flått bilde. Det er da ikke bare én sykdom du kan få av flott. De kan bære med seg det meste. (hvis de ikke dør selv da) Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Grei dokumentasjon på en stor flått, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Flått er det eneste insekt/kryp som gjør meg kvalm, og dette bildet gjør meg også kvalm. Men kult fanget Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Flått er det eneste insekt/kryp som gjør meg kvalm, og dette bildet gjør meg også kvalm.Men kult fanget 6834889[/snapback] Jeg vil si meg VELDIG enig med Litejk her, men vi må plusse på edderkopper for min del! Jeg har nettopp flyttet til en ny by, og her sier de at det svermer av flått. Jeg får helt frysninger. Sjekker kroppen min hver dag for dette! Vi var ute å hadde aktivitetsdag på skolen, å da var det en kar som hadde fått over 50 flått på seg. Det er en helvetes skapning. Og når jeg ser på dette bildet, må jeg nesten spy. De er stygge! Skulle ønske denne flåtten fikk sin skjebne i at kroppen var så tung, at han ble klemt i hjel! Men fra en ekkel sannhet til en annen sannhet, syns bildet var fint jeg, du har plassert flåtten bra, og det papiret passer ganske godt! Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Glad jeg bor høvelig langt nord, slipper flott unna flåtten. Men veldig skarpt bilde, den var jo ufyselig stor i forhold til resten av kroppen *grøsse* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det eneste bildet gir meg er frysninger, og litt vondt på overarmen der jeg fortsatt har et ganske stort arr etter en sånn liten jævel. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Jeg er imponert over hvor stor den er, burde nesten ha kjent den mens du koste med hunden Kutt det litt og jeg tror det blir et veldig kult bilde. Endret 10. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå