Gå til innhold

Creative Inspire 6.1 høytalere

Anbefalte innlegg

Nå fikk endelig komplett inn Audigy2, så jeg bestilte det. Jeg har et Creative FPS2000 Digital 4.1 høytaleranlegg som er 2 1/2 år gammelt, så jeg har lyst på nyere og bedre høytalersystem.

Jeg ser at Komplett også har den nye Inspire 6.1 på lager. Tror dere de vil gi grei nok lyd for pengene? Jeg vet jo at jeg ikke får sjefshøytalere til en 1000-lapp

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-10-28 19:29 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig tror jeg det er lite å hente på et slikt sett hvis du har et med 4.1 fra Creative fra før.

Er nok ikke så mye bedre lyd / kvalitet, bare flere outputs.. (og hvor mange spill bruker alle de kanalene)

Når du først er inne på temaet ville jeg nok heller gått for et Klipsch ProMedia-sett. Men det er til ganske andre priser.

Selv har jeg Klipsch ProMedia 2.1 , altså ikke surround, men ville mye heller hatt det enn et billig surround-system.

Kostet meg 2500 kr.

Deres surround-anlegg ligger vel fra 4500 kr og opp tror jeg.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-28 19:42, skrev mbst:

Personlig tror jeg det er lite å hente på et slikt sett hvis du har et med 4.1 fra Creative

fra før.

Enig.

Quote:

Er nok ikke så mye bedre lyd / kvalitet, bare flere outputs.. (og hvor mange spill bruker alle de kanalene)

Ah, Audigy2 kan mikse om serru, så du trenger ikke eksplisitt støtte for det i programvaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...