Spaz Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Nå fikk endelig komplett inn Audigy2, så jeg bestilte det. Jeg har et Creative FPS2000 Digital 4.1 høytaleranlegg som er 2 1/2 år gammelt, så jeg har lyst på nyere og bedre høytalersystem. Jeg ser at Komplett også har den nye Inspire 6.1 på lager. Tror dere de vil gi grei nok lyd for pengene? Jeg vet jo at jeg ikke får sjefshøytalere til en 1000-lapp http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-10-28 19:29 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Ja, det er sikkert greit. Hvis du har plass og behov for 6 satelitter, da. Jeg har egentlig ikke forstått behovet for 5.1-sett til pc, da sitteposisjonen vanligvis er i sweet spot. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Personlig tror jeg det er lite å hente på et slikt sett hvis du har et med 4.1 fra Creative fra før. Er nok ikke så mye bedre lyd / kvalitet, bare flere outputs.. (og hvor mange spill bruker alle de kanalene) Når du først er inne på temaet ville jeg nok heller gått for et Klipsch ProMedia-sett. Men det er til ganske andre priser. Selv har jeg Klipsch ProMedia 2.1 , altså ikke surround, men ville mye heller hatt det enn et billig surround-system. Kostet meg 2500 kr. Deres surround-anlegg ligger vel fra 4500 kr og opp tror jeg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 19:42, skrev mbst:Personlig tror jeg det er lite å hente på et slikt sett hvis du har et med 4.1 fra Creative fra før. Enig. Quote: Er nok ikke så mye bedre lyd / kvalitet, bare flere outputs.. (og hvor mange spill bruker alle de kanalene) Ah, Audigy2 kan mikse om serru, så du trenger ikke eksplisitt støtte for det i programvaren. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Takk for innspillene. Jeg tror jeg bestille 6.1 høytalersettet. Jeg kan jo alltids bare returnere det (og få pengene tilbake) hvis jeg ikke er fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå