Gå til innhold

Kommer ikke videre på GRAW.. Hjelp...

8-Ball

Anbefalte innlegg

Har kommet til et brett hvor en skal rydde road-blockings for tanksene ved å bevege deg bortigjennom taket langs veien. Men når jeg har passert roadblock nr.2 så kan jeg ikke gå videre, skjermen begynner å skurre og han duden sier at jeg holder på å forlate combat zone.

Hvordan i all verden skal jeg komme meg videre? Kommer ikke ned fra taket heller.

Virker for meg som at jeg egentlig skal gå til den gule firkanten indikert på kartet. Like ved der hvor tanksen ikke vil gå lenger. Men nå nesten komme meg ned først.

Roy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kommet til et brett hvor en skal rydde road-blockings for tanksene ved å bevege deg bortigjennom taket langs veien. Men når jeg har passert roadblock nr.2 så kan jeg ikke gå videre, skjermen begynner å skurre og han duden sier at jeg holder på å forlate combat zone.

Hvordan i all verden skal jeg komme meg videre? Kommer ikke ned fra taket heller.

Virker for meg som at jeg egentlig skal gå til den gule firkanten indikert på kartet. Like ved der hvor tanksen ikke vil gå lenger. Men nå nesten komme meg ned først.

Roy

6832316[/snapback]

Husket jeg også slet der. Men hva var det jeg gjorde igjen :hmm: Du skal uansett ikke gå ned fra taket. Det er det eneste jeg kan hjelpe deg med nå. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har labbet fra ende til ende 50 ganger snart. Og scoutet over alt. Må jaggu gjemme seg godt hvis det er en sniper. Blir gal av dette snart.

Samtidig; Noen andre bra spill som jeg bør kjøpe? Nettopp kjøpt 360 og graw, trenger noen spill.

Lenke til kommentar
Har labbet fra ende til ende 50 ganger snart. Og scoutet over alt. Må jaggu gjemme seg godt hvis det er en sniper. Blir gal av dette snart.

Samtidig; Noen andre bra spill som jeg bør kjøpe? Nettopp kjøpt 360 og graw, trenger noen spill.

6832478[/snapback]

Husker det stedet her, jeg også hadde problemer.. mener jeg satte på den night vision greia å fant en soldat eller to som jeg måtte drepe nede i byen før jeg fikk gå videre.

Men ikke 100% sikker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...