AlecTBM Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg har laget en side der folk kan laste opp sanger og bilder på lan. Og jeg har funnet ut at selv over lan så kan det gå sakte. Og en jeg kjenner kom med et tips om at jeg skulle bruke en type flash som spiller det av. Ogda skulle vente tiden forkortes Det er slik at det er en flash fil og så kommer det annpå linken hva som skal avspilles. Noen som vet hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
backup Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Med Flsh MX 2004 gjør jeg det slik mellom annet med avi-filer (bilde og lyd) : file -> import -> import to stage -> Sett inn stop(); i siste frame -> file -> save as.-.. -> control -> test movie, og avi-fila er lagra som swf-fil. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Det e rikke det jeg er ute etter Hvis det er 100 folk som sitter på et lan og denne sia ska bli brukt så kan jeg ikke sitte å gjøre den prosessen for hver sang som blir lastet opp. noen andre? Lenke til kommentar
Svish Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 ikke helt sikker på akkurat hvordan du gjør det, men du må vel lage en flash-fil som får inn en parameter med et filnavn/en filbane. flashfilen inneholder en slik filmvisersak, og istedet for å bruke en sånn importert sak, så bruker den fila som det er linket til. tror det er noe sånt du er ute etter? ikke akkurat sikker på hvordan en gjør det, men burde vel ikke være så fryktelig vanskelig å finne ut av om du leter litt i flash-hjelpen eller google'r litt Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 takker Ska se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå