cjmozart Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei og hopp.. håper det finnes noen med bedre peil på skjerm-kort en meg der ute som kan hjelpe litt.. Problemet er som så: Jeg kjøpte en ny PC for et par måneder siden og har ikke hatt noe problemer med den før jeg for en uke siden lånte et 10-dagers til WoW. Wow fungerer fint på min PC.. ikke noe hakk eller lignende, men av og til (noenganger tar det 3 timer.. andre 3 minutter) så crasher PCn helt eller nesten helt.. de gangene jeg ikke må restarte PCn så klager XP på at skjermkortet har tulla det til (device fault/error) og jeg har en teori om at Skjermkortet rett og slett blir for varmt.. Jeg har prøvd å slå av en del effekter i WoW men uten no serlig resultat.. jeg har desverre ingen andre spill hvor jeg kan/gidder teste i timesvis for å se om det er problemet, men det virker ikke som om spillet i seg selv er problemet.. Mitt oppsett er som følger: HK: ABIT AT8-32X, ATI RD580+ULI M1575 CPU: AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket 939, 1MB GPU: PCIe Asus GeForce 7600GS 512MB DDRII Silent RAM: 2x1 gigabyte (usikker på type.. ) Har instalert standard drivere til grafikk kortet.. prøvde å instalere Omega drivere uten mye hell. (har uninstalert).. Håper på tilbakemeldinger.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei og hopp.. håper det finnes noen med bedre peil på skjerm-kort en meg der ute som kan hjelpe litt.. Problemet er som så: Jeg kjøpte en ny PC for et par måneder siden og har ikke hatt noe problemer med den før jeg for en uke siden lånte et 10-dagers til WoW. Wow fungerer fint på min PC.. ikke noe hakk eller lignende, men av og til (noenganger tar det 3 timer.. andre 3 minutter) så crasher PCn helt eller nesten helt.. de gangene jeg ikke må restarte PCn så klager XP på at skjermkortet har tulla det til (device fault/error) og jeg har en teori om at Skjermkortet rett og slett blir for varmt.. Jeg har prøvd å slå av en del effekter i WoW men uten no serlig resultat.. jeg har desverre ingen andre spill hvor jeg kan/gidder teste i timesvis for å se om det er problemet, men det virker ikke som om spillet i seg selv er problemet.. Mitt oppsett er som følger: HK: ABIT AT8-32X, ATI RD580+ULI M1575 CPU: AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket 939, 1MB GPU: PCIe Asus GeForce 7600GS 512MB DDRII Silent RAM: 2x1 gigabyte (usikker på type.. ) Har instalert standard drivere til grafikk kortet.. prøvde å instalere Omega drivere uten mye hell. (har uninstalert).. Håper på tilbakemeldinger.. 6832305[/snapback] Har hørt flere personer har problemer med WoW og diverse skjermkort.. Men husker ikke helt hva som var problemet.. Best å vente å se om det kommer noen med erfaringer Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Prøv nyeste forceware til skjermkortet ditt... stod noe i "fixed loggen" om at det var fikset noen w0w crasher Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Nyeste offisielle drivere er en fordel ja. Det er ganske mange som har trøbbel med slikt i WoW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå