Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjerm-kort trøbbel i WoW

Anbefalte innlegg

Hei og hopp.. håper det finnes noen med bedre peil på skjerm-kort en meg der ute som kan hjelpe litt..

Problemet er som så:

Jeg kjøpte en ny PC for et par måneder siden og har ikke hatt noe problemer med den før jeg for en uke siden lånte et 10-dagers til WoW. Wow fungerer fint på min PC.. ikke noe hakk eller lignende, men av og til (noenganger tar det 3 timer.. andre 3 minutter) så crasher PCn helt eller nesten helt.. de gangene jeg ikke må restarte PCn så klager XP på at skjermkortet har tulla det til (device fault/error) og jeg har en teori om at Skjermkortet rett og slett blir for varmt..

Jeg har prøvd å slå av en del effekter i WoW men uten no serlig resultat.. jeg har desverre ingen andre spill hvor jeg kan/gidder teste i timesvis for å se om det er problemet, men det virker ikke som om spillet i seg selv er problemet..

Mitt oppsett er som følger:

HK: ABIT AT8-32X, ATI RD580+ULI M1575

CPU: AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket 939, 1MB

GPU: PCIe Asus GeForce 7600GS 512MB DDRII Silent

RAM: 2x1 gigabyte (usikker på type.. )

Har instalert standard drivere til grafikk kortet.. prøvde å instalere Omega drivere uten mye hell. (har uninstalert)..

Håper på tilbakemeldinger..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og hopp.. håper det finnes noen med bedre peil på skjerm-kort en meg der ute som kan hjelpe litt..

Problemet er som så:

Jeg kjøpte en ny PC for et par måneder siden og har ikke hatt noe problemer med den før jeg for en uke siden lånte et 10-dagers til WoW. Wow fungerer fint på min PC.. ikke noe hakk eller lignende, men av og til (noenganger tar det 3 timer.. andre 3 minutter) så crasher PCn helt eller nesten helt.. de gangene jeg ikke må restarte PCn så klager XP på at skjermkortet har tulla det til (device fault/error) og jeg har en teori om at Skjermkortet rett og slett blir for varmt..

Jeg har prøvd å slå av en del effekter i WoW men uten no serlig resultat.. jeg har desverre ingen andre spill hvor jeg kan/gidder teste i timesvis for å se om det er problemet, men det virker ikke som om spillet i seg selv er problemet..

Mitt oppsett er som følger:

HK: ABIT AT8-32X, ATI RD580+ULI M1575

CPU: AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket 939, 1MB

GPU: PCIe Asus GeForce 7600GS 512MB DDRII Silent

RAM: 2x1 gigabyte (usikker på type.. )

Har instalert standard drivere til grafikk kortet.. prøvde å instalere Omega drivere uten mye hell. (har uninstalert)..

Håper på tilbakemeldinger..

6832305[/snapback]

Har hørt flere personer har problemer med WoW og diverse skjermkort.. Men husker ikke helt hva som var problemet.. Best å vente å se om det kommer noen med erfaringer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...