M-BS Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Er jeg den eneste her som vil se mer til Odd og Geir? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hehe Nei ! Oppfølgeren til Slipp Jimmy fr ! ftw! Nei tror ikke de kommer til å lage mer, det ble jo så sinnsykt dyrt å lage den. Filmweb : Det har tatt fem år å lage filmen som har et budsjett på ca. 100 millioner kroner. Off topic : Har Jarle fra Åpen Post stemmen til Geir ?? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Off topic : Har Jarle fra Åpen Post stemmen til Geir ?? 6832150[/snapback] Riktig observert. EDIT: Mannen heter for øvrig Erik Birkeland. Endret 9. september 2006 av L@sse Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Men jeg tenkte, de kunne jo fyre i gang flere episoder av den serien som gikk på nrk. Det må jo være max stemning for det nå etter Slipp Jimmi Fri. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 To Trøtte Typer er bare moro å se på i små doser, ellers blir det slitsomt. Virker som de venter 1min før de sier noe hver gang. Gjør meg ingenting om de ikke kommer med mer. Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 EDIT: Mannen heter for øvrig Erik Birkeland. 6832188[/snapback] For å drive litt spiseflikkeri, så er navnet Egil Birkeland. Forøvrig samme mann som spilte den irriterende nordlendingen i VG-reklamene. Allsidig skuespiller, altså! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 To Trøtte Typer er jævlig morsomt. Slipp Jimmy Fri var en ganske morsom film, men serien er mye bedre. Lenke til kommentar
megosta Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Så nettopp filmen Den var jo genial da! "Hold brillan!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Synes godt de kunne kommet med flere episoder av TTT. Utrolig morsom serie... (dessuten så minner han speedfriken meg noe så sinnsykt om en jeg kjenner ) Endret 4. februar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Mbang Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Joda, TTT var morsomt, men jeg vil ikke ha mer. bedre at de gir seg på topp, enn å lage noe som kun blir en klisje.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Les tegneseriene. Mener på at samlealbumet Homo Norvegicus er å oppdrive i velassorterte bokhandlere. Dette albumet samler Narverne, To trøtte typer og Hold brillan. Vel verd penga. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Flere enn meg som faktisk aldri har sett To trøtte typer? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 To Trøtte Typer var utrolig morsomt. Jeg har foresten DVDen Slipp Jimmy Fri var også morsom. Men tegneserien er best. Men nye episoder hadde jeg ikke sagt nei til! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) To trøttetyper er døds bra! Likte forresten "jlekalenderen" best, tror jeg... Var så genialt at han ble borte og sånn. Julehasj! Endret 5. februar 2007 av Q_Tarantino Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 For de som ikke har fått nok med filmen og tvserien, så har Christopher Nielsen flere hefter med tegneserier om hold brillan, odd og geir osv. Disse tegneseriene er ganske artige! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 For de som ikke har fått nok med filmen og tvserien, så har Christopher Nielsen flere hefter med tegneserier om hold brillan, odd og geir osv. Disse tegneseriene er ganske artige! 7901841[/snapback] Rolf.. is that you? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Filmweb :Det har tatt fem år å lage filmen som har et budsjett på ca. 100 millioner kroner. 6832150[/snapback] Jeg nekter og tro at filmen hadde et budsjtt på 100millioner kroner. Data-animerte filmer pleier jo å være billigere en "vanlige" filmer, så vidt jeg vet. Uansett så så jeg at de solgte en To Trøtte Typer og Slipp Jimmy Fri kombinert dvd-pakke, på cdon.. Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvis du leser litt om historien under produksjonen til Slipp Jimmy Fri så ser du nok at det faktisk kostet så mye. Var mye som ble ekstra kostnader siden de brukte så lang tid før de fikk den ut på kino osv. Budsjett prisen på 100 millioner er også oppgitt flere steder enn Filmweb, så det må jo ha kommet fra en kilde som bør være troverdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå