Gå til innhold

LG Sjokolade og Nokia Lamour

Kirri

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg lurer på om noen veit noe om LG KG800? Hvordan er den? Jeg har lyst på den, men vil ha noe som fungerer. Jeg trenger ikke tipp topp utstyr, men litt av hvert som funker.

Og er det noen som vet når den kommer i hvit? og evt. prisen?

Så lurer jeg på om noen vet når den nye rosa kolleksjonen av LAmour kommer ut? Og hva den vil koste? Noen som har noe positivt å si om den?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har testet KG800 i en liten stund og den er i og for seg en fin telefon, men småting irriterer meg, som f.eks. kalender-funksjon og slikt.

Jeg tviholder til Sony Ericsson når det gjelder vanlige telefoner (eller 8-serien til Nokia :love:).

Men liker man designet blir man neppe skuffa hvis forhåpningene ikke er altfor høye.

Lenke til kommentar
Jeg har testet KG800 i en liten stund og den er i og for seg en fin telefon, men småting irriterer meg, som f.eks. kalender-funksjon og slikt.

Jeg tviholder til Sony Ericsson når det gjelder vanlige telefoner (eller 8-serien til Nokia :love:).

Men liker man designet blir man neppe skuffa hvis forhåpningene ikke er altfor høye.

6832061[/snapback]

Tusen takk! Ja, eller nei, jeg er ikke den som har størst standard på telefoner. Men jeg vil ha noe bedre enn det jeg har nå, og har behov for at jeg kan ha noen musikkfiler på telefon om mp3 spilleren streiker. Liker også at ting er lettvint, sånn som at kamera og meldinger er enkelt å bruke.

Har du noe å si på touchtastene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...