SideburnsKongen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Morn, noen som har erfaringer om denne skjermen? Skal konfirmeres i morra, så da koster jeg på meg ny skjerm, men vil høre her om noen har prøvd denne.. ser den har fått mye bra karakterer.. Den skal brukes til spilling og film og sånt.. Samsoung SyncMaster 940BF Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Den har ikke det helt bra svartnivået, men til spilling og generellt bruk er den toppers. film også, om svart ikke er helt svart... Hvis jeg skulle kjøpt i den prisklassen igjen, ville jeg nok kjøpt den omigjen (men to er egentlig nok da ) Endret 9. september 2006 av MrLee Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Takk for svar.. Noen fler komentarer til denne skjermen? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Da er den bestilt iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå