jherland Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Denne uken er det ventet at suksessfilmen "Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest" runder én milliard inntjente dollar. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Da burde de vel gå i pluss, hadde vært interessat å se hva filmen kostet også Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Mener det var rundt 600mill kr det kostet å lage den Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Godt å vite at 180 kroner av den milliarden er mitt bidrag til inntekten. Så den 2 ganger i sommerferien på kino. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Huff huff - denne filmen var virkelig ikke noe å skryte av. Den første var bra nok, og Depp var underholdende, original og morsom, men oppfølgeren var.. vel.. en dårlig oppfølger. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Godt å vite at 180 kroner av den milliarden er mitt bidrag til inntekten.Så den 2 ganger i sommerferien på kino. 6833290[/snapback] Tror ikke at hele 180kronene gikk til de da Kinoen skulle vel ha sitt og regner jeg med. Syns de kan gi alle inntektne i den filmen til meg. Da skal jeg juble. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Huff huff - denne filmen var virkelig ikke noe å skryte av. Den første var bra nok, og Depp var underholdende, original og morsom, men oppfølgeren var.. vel.. en dårlig oppfølger. 6833996[/snapback] NP: Justin Timberlake - Cry me a River Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Budsjettet var ifølge iMDB på småvakre 225 millioner dollar... Stor investering, stor gevinst... Edit: Redigerte tallet, så på den første filmen, ikke den andre. Endret 9. september 2006 av tofagerl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg