IcedInsanity Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hei.. Lurte på om det er noen som har litt peil på det tekniske og litt motor kunnskaper om golf 2 som eg kunne ha spurd når det var noe? Håper noen kan hjelpe... Endret 9. september 2006 av Diesel1 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Vel... Hvis jeg husker rett og Golf 2 har Pierburg-forgasser, så kanskje det, ja... Kommer litt ann på hva det gjelder. Tipper uansett at mange her inne har peiling på den bilen, så jeg tror ikke det kommer til å bli et problem... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Håper noen kan hjelpe... 6831956[/snapback] Med hva? Har du problemer med Golfen? Da må du beskrive problemet. Lenke til kommentar
trra Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei..Lurte på om det er noen som har litt peil på det tekniske og litt motor kunnskaper om golf 2 som eg kunne ha spurd når det var noe? Håper noen kan hjelpe... 6831956[/snapback] Er det noe du lurer på så er det jo bare å spørre her på forumet , men emnetittelen kunne vært bedre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Det første eg lurer på er hvorfor ikke extralysene mine lyser..har sjekket kabler..sikringer og pærer..men de lyser ikke uansett hva eg gjør med lysbryteren inne i bilen.. Endret 9. september 2006 av Diesel1 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har du orginale ekstralys integrert i grillen? eller er de ettermontert? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 det er hull i grillen til lysene for å si det sånn...har Hella grill.... Lenke til kommentar
trra Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Da har du orginale ekstralys, hadde dette på min Golf2 16v, men tok de av ganske fort, selv om de lyste bra. Dette har jeg ikke noen ekspert på, men har du sjekket at relèene er i orden, satt ved spylertanken på min? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 nei...d har eg ikke sett på..skal sjekke d.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå