Gå til innhold

NY Sjerm, mus og tastatur, maks 2k

Anbefalte innlegg

Skal, må mener jeg egentlig.

jeg må ha ny mus, sjerm og tastatur, det er gamelt det jeg har.

max 2000

og en sjerm som er god til spill det samme om musa og tastaturet.

17" eller mer, men når man spiler er det likest med liten sjerm, men kommer på samme

#Endret på emnetittel - Aalton#

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Er størrelsen på skjermen noe problem? Hvis ikke, gå for denne knallgode CRT-skjermen: Samsung SyncMaster 997MB 1495 kr. Jeg har en slik selv, og den er langt bedre enn LCD-skjermer på bildekvalitét, kontrast, responstid, farger og innsynsvinkel. Men om du ikke har plass til en slik, så skal jeg på ingen måte presse deg. Har du plass, så vil du ikke angre på kjøpet. (Eller kanskje du skal ta den med deg av og til??)

Av tastatur vil jeg anbefale: Labtec Standard Keyboard. Billig men veldig bra. Jeg har prøvd mange tastatur. Jer er selv programmérer, og har skrevet mer enn du aner på to slike som jeg har i hus. Anbefales.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du har plass så er den skjermen Efikkan anbefalte helt flott. Men skjønner deg godt hvis du ikke vil kjøpe en Crt skjerm i år 2006. De tar jo mye plass.

Acer AL1717As ser ut til å være en passende skjerm til deg. Morra mi har en annen acer skjerm med akkurat de samme spesifikasjonene og den er kjempe fin. fine klare farger og lav responstid( 8ms).

Når det gjelder Mus, så vil jeg anbefale Logitech Mx518, en topp gaming mus! Den Ligger perfekt i håden, gir god glid, har 1600dpi( man kan velge mellom 400, 800 og 1600dpi nårsomhelst) og den har hele 8 knapper. blant annet fram/tilbake knapper som er veldig kjekt å ha når man surfer på nettet! :love:

Når det gjelder tastatur så gir jeg tommel opp for Logitech Media Keyboard. Det er en drøm å skrive/ spille med, Det har mange mediaknapper og det har F lock.

Her! har du alle 3 produktene i handlevonga.. det kommer på ca 2200kr... 200kr over budsjettet, men du skulle du klare, eller hva?

Mr.Nauz :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...