Thor-Inge Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hei. Kjøpte for en tid tilbake et surroundanlegg for pc på elkjøp. Dette inneholdt en sub, med: Input for kabler til pc Output til høyttalere Power in Controls in, egen høyttaler med volumkontroll og justerbar Bass control En stund, så har det vært sånn at når eg slo av anlegget på høyttaleren, så kom det en dure-lyd fra subben etter en stund. Dette skjedde så godt som hver gang eg slo den av... For en uke siden, kom denne dure-lyden mens anlegget sto på, og så sluttet hele subben å virke, men høyttalerene virket ennå... Tenker at det er selve basselementet som har tatt kvelden? Noen som har erfaring/opplevd lignende? Hilsen Thor-Inge (som hater musikk uten bass) Endret 9. september 2006 av Thor-Inge Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Send det inn. Hvis det ikke fungerer slik som det skal er det ikke din oppgave å finne feilen. jeg ville kun forklart meg for de på elkjøp og latt dem gjøre jobben. Lenke til kommentar
Thor-Inge Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Problemet er at eg har mistet kvittering Den var på 30W, 4 ohm, og lurte på om eg kan kjøpe en ny og større...Kommer den til å funke og ka må eg passe på? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Elkjøp skal ha gjenpart av kvitteringa og transaksjonen kan spores via nettbank om du betalte med kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå