freda Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Noen som kan gi meg gode råd om bæreveske til Dell 8200(ryggsekktype)? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg valgte sort ryggsekk til min egen dell insp. 8200. Er svært fornøyd. Er glad for at jeg valgte ryggsekk istedenfor veske. I ryggseken er det plass til mer enn bare pcen. I tillegg er det mobilholder på skulder reimene.. Ryggsekken er godt polstret, genial. Har hørt at vesken minst like mye som selve pcen. Og, da kan det bli tungt ? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Merker heller ikke at ryggsekken er på ryggen... Lenke til kommentar
freda Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Hvilket merke har du? Lenke til kommentar
Mobil Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hva med Umates sin ? Så på MPX sin web at den var kommet i stor utgave også.(Fant den også på komplett sin. Har selv denne og har god erfaring med den. Ønsker du å beskytte din PC optimalt må dette være valget. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Den jeg har er Inspiron Ryggsekk sort fra dell Har bare gode erfaringer med denne.. Lenke til kommentar
Mobil Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 20:37, skrev spetter:Den jeg har er Inspiron Ryggsekk sort fra dellHar bare gode erfaringer med denne.. Ja , helt til den går i bakken. Da vil du se hvor verdiløst det er med skum i bånn. Lenke til kommentar
freda Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Har bestillt meg Umates sin XL. Takk for svarene Lenke til kommentar
RadeonMaster Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Selv ble jeg anbefalt en OGIO Prodigy veske for bærbar! Har ikke angret på det. Bra kvalitet og tøft design! Har byttet den ut nå, trengte mer plass. Lenke til kommentar
twb Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Ja, den ser faktisk tøff ut! Men hvor stabil er den? Sammenlignet med den fra Umates? Ser den veier 1.2 kg. Da kan da vesken fra Dell neppe veie noe mer? I så fall kan det bety bedre polstring...? At vesken fra Dell veier like mye som maskinen kan jeg ikke tro. Står det noe om vekt på Dell sine noe sted? Umates veier 2.8 kg, tipper det er en av de tyngste, siden den er så stabil og godt polstert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå