Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

For varmt til å bygge inn forsterker

icer

Anbefalte innlegg

Satt å tenkte på å bygge forsterkeren inn i et rom i bagasjeromgulvet når jeg kommer så langt, men vet ikke hvor hett det blir og hvor hett en forsterker liker seg, vet at jo kaldt er godt, men....

Kan jeg få problemer med kondens eller noe sånt om jeg bygger den inn?

Forstår meg ikke helt på det awg greiene så hvor mange ampere kan jeg dra med en 25mm2 kabel og hvor mye med en 50mm2? Hvilken type kabel er best å bruke? RK?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var det jeg tenkte og....

Men tenkte litt på at om du bygger forsterkeren ned i hjulbrønnen med vifter så har du noe som lekker\det regner ned i viften\viftehullet hvordan går det?

6875992[/snapback]

Hvis du har en så dårlig bil at den lekker når det regner så bør du vurdere å registrere den i Båtregisteret!

Ta turen til din lokale bilstereosjappe og spør om råd der.

Får du den hjelpen du trenger så vet du hvor du skal handle neste gang.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar

Og det lekker ikke noe i bilen din om bagasjerommet står åpe i regnvær? Eller har du kanskje en kalesje som drar seg automatisk over og holder den 100% tørr med en luftrenser som fjerner all fuktighet også?

Det jeg mente var om i tilfelle det skulle vere noe vann (tar også med skitt og blad som det fort samler seg i bunnen av bagasjerommet, om det datt ned, så ser jo det ikke så bra ut om du for eks har laget til med en plexiplate med lys og sånn så er forsterkeren dekket med støv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...