Chb Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Heisann! Har ett dellkabinett som det står en pentium 4 socket 775, 3ghz prosessor i. Hva vil jeg kunne ta betalt for kassa, hovedkort og cpu? Hadde tenkt med 1500 kroner... noen som er interessert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hadde tenkt med 1500 kroner... noen som er interessert? 6831461[/snapback] Lag en annonse på bruktmarkedet og håp på det beste. Tror ikke det er lov med "reklame" inne på forumet. Endret 9. september 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Chb Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 var meningen at folk skulle si hva jeg kunne ta for den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 var meningen at folk skulle si hva jeg kunne ta for den 6831593[/snapback] OK, daså. Må nesten vite hvilket hovedkort og "kasse" det er snakk om før jeg kan si en eventuell pris. Lenke til kommentar
Chb Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Det er en dell kasse og ett dell hovedkort... Noe som egentlig ikke er noe å snakke om.. Og kabinettet er modda. Men det fungerer helt suverent og har aldri hatt noen problemer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det er en dell kasse og ett dell hovedkort... Noe som egentlig ikke er noe å snakke om.. Og kabinettet er modda. Men det fungerer helt suverent og har aldri hatt noen problemer... 6831663[/snapback] Da er det kanskje på sin plass og få se et bilde av modden? Lenke til kommentar
Chb Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Se signaturen:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kassa var jo temmelig fet da, så jeg tenker 1500,- vil være en fornuftig pris jeg. Lenke til kommentar
Chb Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Ja men hvor kan jeg legge den ut? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 F.eks Bruktmarkedet samme login som forumet. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Ja men hvor kan jeg legge den ut? 6831882[/snapback] Skal vi ordne alt rundt salget for deg, og frakt og slikt også eller....? No offence, men var lite vilje fra din egen side.. finn.no qxl.no amazon.com eller som sagt før, bruktmarkedet her på forumet Endret 9. september 2006 av elf_man Lenke til kommentar
Chb Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Tenkte liksom kanskje noen steder var bedre enn andre for hardware... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå