MadRos Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 oftop: Kan noen lage en undersøkelse om hvor mange "pirater" det er i HW-forumet... ? Interesant å vite Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Noen som har erfaringer med X-Pec Mod? Virker bra, ut ifra nettsiden og alle de positive tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Ser grei ut den. Men spørsmålet du må stille deg er dette: Er det nødvendig å betale for noe jeg kan gjøre selv? Endret 8. november 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Ser grei ut den. Men spørsmålet du må stille deg er dette: Er det nødvendig å betale for noe jeg kan gjøre selv? Har Lite-On Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Det går enda an å spoofe selv. Finn en guide, sett i gang og lær masse under utførelsen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Det går enda an å spoofe selv. Finn en guide, sett i gang og lær masse under utførelsen Vil ikke ta sjansen på det..xD Må også ha alt mulig utsyr som fort kan komme opp i nesten samme pris. Denne fyren legger også ved en manual og en cd med nyttige programmer. Perfekt for meg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Nei, prisen kommer ikke så høyt. Det er noe som heter faktasjekking. Det er et fint ord å ha før man poster. Men jeg er sikker på at servicen person(ene) der gir er flott lykke til og håper alt går bra. Endret 8. november 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Utstyr..? Brukte da ikke en krone når jeg tok min maskin. Men klart, ser jo at folk betaler bare for å slippe sette seg inn i dette. Latskap som det kalles. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Jeg er bare redd for å gjøre noe feil. Hadde det vært enkelt så hadde jeg gjort det selv uten tvil. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Da må du slutte å tvile. Sett i gang. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Må man ikke kjøpe ny dvd-spiller hvis man har lite-on? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Må man ikke kjøpe ny dvd-spiller hvis man har lite-on? Jo. Og overføre dvd key fra den gamle til den nye, så flashe. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Heisann. Jeg spør dere "pirater" litt om hjelp ang 360 modding. Jeg lurer på om det er mulig å laste ned spill fra nettet til pc og legge dem inn på 360 harddisk uten å måtte bruke cd. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 For det første, er den ulovlig å diskutere, for det andre, nei. Birger Lenke til kommentar
Milk_Crisis Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Det er ikke mulig å laste ned fra nettet. Spill kan legges på hardisk fra og med 19 november, når NXE oppdatering kommer ut. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Da burde man i teorien ha muligheten til å rippe original til HDD og sette inn sikkerhetskopien når man skal spille. Det er ikke dumt Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Da burde man i teorien ha muligheten til å rippe original til HDD og sette inn sikkerhetskopien når man skal spille. Det er ikke dumt Fikk du lyst til å selge dine 3 kjøpte spill nå eller? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Må man ikke kjøpe ny dvd-spiller hvis man har lite-on? Jo. Og overføre dvd key fra den gamle til den nye, så flashe. Problemet med å få ut key'en fra lite-on drevet er jo at man må lodde på en key-extractor. Denne koster vel fort 200,- i tillegg må man jo ha loddeutstyr, samt ferdighet til å drive med lodding. Er jo ikke alle som har så lyst til dette . I tillegg man må ha ett nytt dvd-drev som sikkert koster ett par hundre. Så til dere som sier at det er kjempe enkelt å modde en 360 med lite-on vil jeg nok si at det blir litt feil. Blir jo fort litt kroner om man ikke har noe av dette utstyret fra før. De gamle versjonene er det derimot ganske enkelt å flashe. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Da burde man i teorien ha muligheten til å rippe original til HDD og sette inn sikkerhetskopien når man skal spille. Det er ikke dumt Fikk du lyst til å selge dine 3 kjøpte spill nå eller? Har nok mer enn det. Hvorfor akkurat 3? Og for å svare på spørsmålet ditt så er det uaktuelt å selge spillene mine. Endret 9. november 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå