JerkenovDecoq Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg pleier ikke å lage fysiske kopier med mindre jeg må. Alt er lagret i nuller og enere her i gården. Selvfølgelig er sjansen for å få riper til stede på kopien men når jeg lagrer de på en harddisk så er det vanskelig å få riper på kopien med mindre jeg er dum nok til å åpne disken og bruke tegnestift på harddiskplatene. Jeg snakket om å ripe originalen. God dag mann, økseskaft. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg trenger vel ikke å si noe, for alle ser vel at SpecialForce er helt ute på jordet, men Jeg pleier ikke å lage fysiske kopier med mindre jeg må. Alt er lagret i nuller og enere her i gården. Hvordan tror du egentlig at det blir lagret på en DVD da? Med analoge signaler? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Da uttrykte jeg meg dårlig Der tok du meg Det jeg egentlig mente er at jeg lagrer alt på harddisken og brenner ut etter behov. Endrer innlegget mitt nå. Endret 24. oktober 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har spilt med iXtreme siden mandag, og så langt har jeg ikke blitt bannet fra LIVE. Dog spiller jeg kun originale spill. Liker bare at det stille. Birger Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har spilt med iXtreme siden mandag, og så langt har jeg ikke blitt bannet fra LIVE. Dog spiller jeg kun originale spill. Liker bare at det stille. Birger Hæ? Men ja, man blir vel ikke bannet med en gang. Regner med hvis man blir "oppdaget", så blir man flagget for ban, noe som gjennomføres kun engang iblandt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Moddet den til 5x istedet for 12x. Noe som er mye stillere enn streskerverket som er til vanlig. Om boksen blir bannen. Så for jeg kjøpe en ny, og spille masse piratkopier på min gamle, da det er dette Microsoft vil at jeg skal gjøre. Birger Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Støynivået er grunn nok i seg selv til å flashe dvd-drevet. Valgte 8x jeg, og da er det såvidt jeg klarer å høre forskjell når jeg setter en plate inn i maskinen. Nok engang får man et bedre produkt med å være litt pirat. At de ikke lærer. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er det merkbar lesehastighet? Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Heller no på å opne xbox-en min. Men drog litt hard feil vei på ei av skruene så no får eg den ikkje opp. Er ikkje noke spor igjen. Noken gode råd? Og en ting til: Når inne i heile flahse prosessen skal eg ta backup av firmwaren og står det noke om det i textbook 2008? Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Heller no på å opne xbox-en min. Men drog litt hard feil vei på ei av skruene så no får eg den ikkje opp. Er ikkje noke spor igjen. Noken gode råd? Og en ting til: Når inne i heile flahse prosessen skal eg ta backup av firmwaren og står det noke om det i textbook 2008? Finn frem dremelen og lag et passende spor i skruen. Har du ikke dremel får du ønske deg det til jul. I mellomtia kan du finne frem en drill å borre bort hodet på skruen, da slipper den nok taket. edit: og jaaaa, du skal ta backup av firmwaren. Det står godt forklart i textbook. Får du ikke til å ta backup så er noe galt, ikke fortsett med flashinga. edit2: @Ullsokk, jeg merker fint lite til nedsatt lesehastighet. Er kanskje ørlite mer loadingtid men ikke noe jeg tenker over. Det er uten tvil verdt det hvertfall. Endret 25. oktober 2008 av phax Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Heller no på å opne xbox-en min. Men drog litt hard feil vei på ei av skruene så no får eg den ikkje opp. Er ikkje noke spor igjen. Noken gode råd? Ta bare en kniv under hodet på skruen, og løft opp skruen samtidig som du skrur den ut. Endret 25. oktober 2008 av Steina Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Eg sliter litt her. Det står at eg skal boote pc-en frå ein flash-drive. Men får ikkje det til, men er det nødvendig. Det går jo an å gå inn på iPrer.exe etter eg har starta opp dataen. Sikkert derfor eg ikkje får til å ta backup. Men har vert inne i bios og satt innstillingane på at den skal boote frå USB. Men det skjer jo berre det vanlige når eg startar opp dataen. Og ja, eg er ganske grøn på slike greier.. litt tips hadde vert til stor hjelp Edit: det er altså en BenQ/phillips eg har. Endret 25. oktober 2008 av sTor Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Eg sliter litt her. Det står at eg skal boote pc-en frå ein flash-drive. Men får ikkje det til, men er det nødvendig. Det går jo an å gå inn på iPrer.exe etter eg har starta opp dataen. Sikkert derfor eg ikkje får til å ta backup. Men har vert inne i bios og satt innstillingane på at den skal boote frå USB. Men det skjer jo berre det vanlige når eg startar opp dataen. Og ja, eg er ganske grøn på slike greier.. litt tips hadde vert til stor hjelp Edit: det er altså en BenQ/phillips eg har. Når jeg flasher BenQ så booter jeg MS-DOS fra en diskett. Flasheprogrammet jeg pleier bruke tar minimalt med plass. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Eg har no fått boota fra USBen men når eg går velger å ta backup står det failed. Noken som veit kva eg kan ha gjort feil. Følger jo instruksane som står der.. For dei som skulle lure på det: Eg følger textbook 2008 guiden og eg bootar fra iPrep. Endret 25. oktober 2008 av sTor Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 No gir eg opp iPrep. Noken som har en anna guide og eit anna program som ikkje er for komplisert? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvilket chipset har du? Kan være SATA kontrolleren din som ikke er kompatibel. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Å spille Fable 2 med 5x er ikke bra Just a warning... Birger Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvorfor ikke? Fordi når du loader et nytt "map" så må du vente en dag før den har loada ferdig. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Synd, siden det er et veldig bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå