Scarn Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Okai, ser eg formulerte meg litt feil. Kva skjer om eg ikkje tar backup av firmwaren? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ingenting, men da kan du jo ikke tilbake den orginale firmwaren. Dvs. at 360en alltid vil være flashet, du har ingen mulighet for å legge tilbake den orginale, i tilfelle banning av LIVE i forbindelse med New Xbox Experience f.eks. Så visst eg hadde tatt backup, og eg hadde blitt banna frå live, ville det ikkje vore noko stort problem eigentleg? Er det ingen måte for meg å få tilbake den gamle firmwaren då? Om eg lånar backupen frå nokon eg kjenner som har same drev då? Det vil vel ikkje gå, sidan eg har eiga ip-adressa osb. ? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som vet hvordan det er med å spille kun originale spill? Må si at det er noe så satans digg med kun 5x lesehastighet. Birger Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvis man spiller med backup-kopien av spillet, vil det da være farlig å spille online? Jeg forstår egentlig ikke problemet med spørsmålet deres, forresten. MS kan vel uansett ikke vite om du spiller en backup du har lastet ned eller en backup du har tatt selv. Ja, det er en riskio for å bli bannet. Xbox Live er ikke en norsk tjeneste akkurat, så norske lover og regler om sikkerhetskopiering gjelder ikke i det tilfellet. Ønsker du å spille på nett uten risiko for å bli bannet, så bruker du orginalplaten. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Men hvordan vet MS om jeg bruker originalen eller en kopi? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Spillene er kryptert, og jeg vil tro ved en kopi, så er det mange som ikke er 100% identisk som originalen. Birger Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Den har vel en annen hash-kode ja, da innholdet ikke er 100% likt. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vel, kva kan du gjere om du blir banna? Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen fra Trondheim her som kunne ha flashet Xbox'en min ? Eller noen som vet av en person eller et firma som driver med dette i Trondheim ? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vel, kva kan du gjere om du blir banna? Kjøp ny xbox360. Derfor spiller vi med orginale plater når vi spiller online Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen fra Trondheim her som kunne ha flashet Xbox'en min ? Eller noen som vet av en person eller et firma som driver med dette i Trondheim ? Hvor lenge siden er det du kjøpte xbox-en din? Vet du hvilket DVD-drev du har? Hvis du har en ny xbox360 så kan du ha et LiteOn drev, og dette er ikke mulig å flashe, i alle fall enda. Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Den er kjøpt november/desember 2006, og det er Toshiba-Samsung DVD-drev! Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ser no at eg har den Phillips saken på bildet over. Noken som har en god guide til korleis eg flashar den? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Ser no at eg har den Phillips saken på bildet over. Noken som har en god guide til korleis eg flashar den? Textbook 2008 Endret 22. oktober 2008 av Steina Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Blir jeg nødt til å kjøpe ny dvd-brenner hvis jeg skal Jeg har en Lite-on. Blir jeg nødt til å kjøpe ny dvd-brenner hvis jeg skal rippe? Jeg har en Lite-on. Lenke til kommentar
preppy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det har ikke noe å si. Du må ha ny dvdrom til xboxen. Ripping kan du gjøre med nesten hva som helst av dl rom Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nei, jeg forklarte meg kanskje litt dårlig. Jeg har samsung dvd-rom i xboxen. Men jeg lurer litt å hvordan jeg kan rippe spill med lite-on dvd-brenneren jeg har på pcen? Tror det var noe greier med at man måtte åpne dvden og ta noe inn og ut mens man rippet eller noe... :S Lenke til kommentar
preppy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) JA du kan helt sikkert bruke lite on som du har på pcen så lenge den støtter DLDVD format. Bare følg tutorialen du sikkert har lest til punkt og prikke så ordner det seg Du må bruke sikkerhetshullet og hotswappe når du ripper. Bruk en binders eller noe sånt. Endret 22. oktober 2008 av preppy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå