Scarn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Alle drevene som kan modifiseres (dvs alle utenom Lite-On), kan i dag gjøres uten noe som helst bruk av chip. "The Hitachi v0079FK and v0079FL drives have extra security in place that makes flashing the drives using software alone currently not possible." Er denne Textbook greia utdatert då? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Alle drevene som kan modifiseres (dvs alle utenom Lite-On), kan i dag gjøres uten noe som helst bruk av chip. "The Hitachi v0079FK and v0079FL drives have extra security in place that makes flashing the drives using software alone currently not possible." Er denne Textbook greia utdatert då? Tydeligvis. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Du veit vel tilfeldigvis ikkje korleis eg kan gjere det utan chip då? Er så skikkelig sugen. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Du veit vel tilfeldigvis ikkje korleis eg kan gjere det utan chip då? Er så skikkelig sugen. Du unlocker drevet ved hjelp av en audio CD og et lite program, etterpå kan du flashe som hvilket som helst annet Hitachi drev. Søk på nettet. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Du veit vel tilfeldigvis ikkje korleis eg kan gjere det utan chip då? Er så skikkelig sugen. Du unlocker drevet ved hjelp av en audio CD og et lite program, etterpå kan du flashe som hvilket som helst annet Hitachi drev. Søk på nettet. http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=657571 Kan eg følge den? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kan eg følge den? Jepp. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kan eg følge den? Jepp. Ok, då får eg prøve. Takk. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ser ikkje ut til at det går an å brenne det innpå ein dvd? Då må eg vente til mandag, så eg får kjøpt cd-rw. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) For å seie det enklast; finst det ein full guide/video om korleis eg flasha 0079fl? Finn berre usamanhengande guidar, og veit ikkje heilt kor eg skal starte. Endret 18. oktober 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 For å seie det enklast; finst det ein full guide/video om korleis eg flasha 0079fl? Finn berre usamanhengande guidar, og veit ikkje heilt kor eg skal starte. Du starter med å sette drevet i mode B med Slax 2.1. Det ligger masse guider på nettet som er komplett. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 For å seie det enklast; finst det ein full guide/video om korleis eg flasha 0079fl? Finn berre usamanhengande guidar, og veit ikkje heilt kor eg skal starte. Du starter med å sette drevet i mode B med Slax 2.1. Det ligger masse guider på nettet som er komplett. Skulle til å skrive edit. Eg fant noko skikkelig no. Men er eg nødt til å brenne 79_unlock fila innpå ein cd? Eg fekk ikkje til å legge det inn på ein dvd. Då brukte eg ImgBurn Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Skulle til å skrive edit. Eg fant noko skikkelig no. Men er eg nødt til å brenne 79_unlock fila innpå ein cd? Eg fekk ikkje til å legge det inn på ein dvd. Då brukte eg ImgBurn Nei, du skal ikke brenne annet enn den audio CD-en. Tror du skal la noen andre ordne det for deg om du sliter så tidlig i prosessen. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Skulle til å skrive edit. Eg fant noko skikkelig no. Men er eg nødt til å brenne 79_unlock fila innpå ein cd? Eg fekk ikkje til å legge det inn på ein dvd. Då brukte eg ImgBurn Nei, du skal ikke brenne annet enn den audio CD-en. Tror du skal la noen andre ordne det for deg om du sliter så tidlig i prosessen. Var mykje fram og tilbake no, men no var eg oppe hos ein fyr, og fekk lånt ein cd-r. Eg kan omtrent alt anna (truur eg) enn akkurat dei lille småtinga her Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 No er er komt til at eg skal spele av frå 79_unlock cd-en. Problemet er at cd-rommet berre løyser seg ut heile tida av seg sjølv. Så eg får aldri spelt av den fila. Kva er gale? Eg er sikker på at den er i "ModeB", for den hadde dei teikna før eg kom inn i windows. Er det så viktig å spele av den fila? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det at du spiller av den fila er det som gjør at du kan flashe den. For å lukke drevet trykker du inn eject-knappen på 360en IMENS drevet er på vei inn. Da utløser det ikke seg sel. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Det at du spiller av den fila er det som gjør at du kan flashe den. For å lukke drevet trykker du inn eject-knappen på 360en IMENS drevet er på vei inn. Da utløser det ikke seg sel. Forstod det. Men når eg no skal køyre 79 Unlock i kommando, berre slår den seg av igjen. Eg får altså ikkje tid å skrive inn 79unlock osv.. Edit: Helde på å fikse det no, trur eg.. Edit2: No trur eg at eg har flasha den Endret 18. oktober 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva slår seg av igjen? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva slår seg av igjen? Trur eg fekk flasha den no. Har gjort alt han sa i . Er det noko meir eg må gjere? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Sto det at 360en har blitt flashed i Maximus Toolbox? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Finnest det forhandlere som selger Jaspere med ferdiginstallert chip til konkuransedyktige priser? Hva blir det billigste alternativet for en som bor midt mellom Bergen og Stavanger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå