janfredrik Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Så sykt vanskelig ut å åpne Xboxen Noen som har erfaring med denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6116 ? Trengs det noe mer? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Å åpne boksen er det som tar tid og er det som er vanskelig. Når du først har fått den opp tar det ikke mer enn rundt 2 minutter før du er ferdig og kan skru sammen boksen igjen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Åpne boksen er jo virkelig lekende lett bare man har en god guid med bilder og rett verktøy. Det "åpningsverktøyet" er en must. Om man lager det selv eller kjøper ferdig er vel ett fett egentlig. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det går helt fint uten verktøy. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det går helt fint å åpne en xbox uten verktøy? Hva mener du da? Kaste den i bakken fra øverste etasje på en høyblokk? Uten verktøy kommer man ikke langt. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg fulgte en guide, og klarte å få av frontlukket og harddisken, men så må jeg putte inn noen tynne greier i sidene, hva er det egentlig? Er det ikke det jeg skal bruke kit'et til? Har noen link til en fin guide forresten? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Du trenger bare et lite flatt skrugjern, som du dytter bare rett inn slik at den åpner seg. Edit: Her har du en fin videoguide: http://www.youtube.com/watch?v=LXwXC1IE_ck Den stemte ikke 100% med min xbox, siden jeg ikke har sånn hull på sidene, men resten stemmer greit. Endret 24. august 2008 av Steina Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Nei, det viste vi ikke. Finnes det noe sted man enkelt ser om de er sonefrie eller ikke? Jeg kunne sikkert gitt deg en link. Men sannsynligheten er vel til stede for at den linken ville være utdatert om 3 måneder så det hadde ikke vært mye til hjelp. Enkleste er vel å gjøre noen Google søk for hvert av de spillene du kunne tenkt deg å importere fra USA for å se om de er sonefrie. Too human er et spill som kommer ut i disse dager. For eksempelets skyld gjorde jeg et søk på Google: "too human" "zone free" Og fikk opp resulater som tilsier at dette spillet ikke er sonefritt. (med andre ord kan man ikke importere det fra USA eller Asia) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Mulighet for at det noen gang kommer en modchip som gjør boxen regionfri? (Tenker på spill her) Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Too human er et spill som kommer ut i disse dager. For eksempelets skyld gjorde jeg et søk påGoogle: "too human" "zone free" Og fikk opp resulater som tilsier at dette spillet ikke er sonefritt. (med andre ord kan man ikke importere det fra USA eller Asia) Må korrigere meg selv litt her. Den asiatiske versjonen er visst sonefri selv om den amerikanske ikke var det. Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det står her sikkert en plass men orker ikke å lese gjennom 87 sider så jeg spør her jeg;) Jeg har en flasha 360 som har fått den rrod, forseglinga er inntakt så spørsmålet er om microsoft kan se at den er flasha? Kan de det? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det står her sikkert en plass men orker ikke å lese gjennom 87 sider så jeg spør her jeg;) Jeg har en flasha 360 som har fått den rrod, forseglinga er inntakt så spørsmålet er om microsoft kan se at den er flasha? Kan de det? Hvis du gjenoppretter orginal firmware, og forseglingen er intakt så tviler jeg sterkt på at de vil merke det. Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) sånn kjapt hvordan gjennopretter jeg orginal firmware da? Endret 26. august 2008 av ---SPEED--- Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 sånn kjapt hvordan gjennopretter jeg orginal firmware da? Du må gjøre hele flashejobben på nytt, bare at denne gangen flasher du inn den originale firmwaren istedenfor den modifiserte. Å sette tilbake et garantisegl på et åpnet konsoll faller for øvrig inn under definisjonen på svindel, jeg ville heller ha sendt konsollet mitt til xunlock eller andre som reparerer konsoller, selv om det ikke er gratis. MS har dessuten en tendens til å ta ut gamle DVD drev og erstatte dem med de nyeste Lite-on drevene (som foreløpig ikke kan moddes) så det er også en risiko du må ta med i betraktningen. Vurder isteden å sende konsollet ditt til noen som kan gi deg en X-clamp fix så blir konsollet (forhåpentligvis) fikset i samme operasjonen, og du slipper mest sannsynlig liknende problemer i fremtiden. Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 så hvis jeg sender den inn uten og flashe inn den orginale firmwaren så kommer de til og se at den er flasha da? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 ikke nødvendigvis.. Jeg sendte inn min flashede, og fikk igjen en annen en.. Men, det blir selvsagt litt bingo.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 så hvis jeg sender den inn uten og flashe inn den orginale firmwaren så kommer de til og se at den er flasha da? Jeg gjorde det engang, og fikk tilbake min med beskjed om at det ble funnet feil på DVDen og på hovedkortet Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg gjorde det engang, og fikk tilbake min med beskjed om at det ble funnet feil på DVDen og på hovedkortet Fikk du den tilbake reparert da? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg gjorde det engang, og fikk tilbake min med beskjed om at det ble funnet feil på DVDen og på hovedkortet Fikk du den tilbake reparert da? Jepp.Den ble reparert, og DVDen ble byttet ut med en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå