cliffme Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 og det går ikke an å bytte en hitachi med en benq? Joda, det skal være mulig. Bare flytt over nøkkelen din. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 En annen mulighet er å koble DVDen til en boks som har fått RRoD Eller et konsoll som allerede er bannet. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 En annen mulighet er å koble DVDen til en boks som har fått RRoD Eller et konsoll som allerede er bannet. Ehh, og hva skal det hjelpe? En konsoll som er "bannet" har bare ikke lenger tilgang til xbox live... Som jij1984 sier så må du flytte over nøkkelen. I tillegg må den vel også "spoofes", noe du kan lese mer om på xbox-scene. Lenke til kommentar
Sondre2k Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Er det en stor jobb? Har generell kunskap om data osv( tenker på å montere osv), men har lite lyst å rote borti en splitter ny elite om det er en 50-50 sjanse for at jeg klarer det ;p Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Er det en stor jobb? Har generell kunskap om data osv( tenker på å montere osv), men har lite lyst å rote borti en splitter ny elite om det er en 50-50 sjanse for at jeg klarer det ;p Stor og stor. Du må vite hva du gjør, så les grundig før du gjør det. Lenke til kommentar
Sondre2k Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Noen som har link til en ok guide? jeg fant ikke noen som virket, kom inn på en tysk side osv ;p Lenke til kommentar
Sondre2k Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Noen som har erfaring med denne chippen? NME-Chip Endret 30. mars 2008 av Sondre2k Lenke til kommentar
Jokiz Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Skal kjøpe meg en Xbox 360 på Tirsdag, og vurderer en Elite. Men så kommer spørsmålet: Hvilken driver er det mest sannsynlig at jeg får? Og er denne mulig å flashe? Lenke til kommentar
Sondre2k Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tror det bare er BenQ i alle Elite versionene. Men med den chippen som jeg spør om, NME-Chip, så ser det ut til at den funker med alle drev. Derfor jeg spør om noen har erfaring med denne. Lenke til kommentar
Jokiz Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 OMG OMG OMG!!! Den chippen så syk ut! Vil ha en sånn Men tror jeg skal lese litt etter mer info først. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Heisan. Dette spørsmplet er sikkert stilt 100 ganger før, så ikke kjølhal meg siden jeg er for lat til å lese gjennom 75 sider Jeg modda xboxen min i januar 2006, har ikke vært på nett med den etterpå. Så om jeg nå logger meg på live og laster ned siste oppdateringer, vil jeg fortsatt kunne spille mine backup spill? Endret 30. mars 2008 av Knugo. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Heisan.Dette spørsmplet er sikkert stilt 100 ganger før, så ikke kjølhal meg siden jeg er for lat til å lese gjennom 75 sider Jeg modda xboxen min i januar 2006, har ikke vært på nett med den etterpå. Så om jeg nå logger meg på live og laster ned siste oppdateringer, vil jeg fortsatt kunne spille mine backup spill? Ja. Men jeg vil anbefale deg å flashe med nyeste firmware til DVD-driven, ettersom at de nyere firmwarene er sikrere, mindre sjanse for å bli bannet på xbox live. (iXtreme 1.40/1.41 er nyeste) Lenke til kommentar
Sondre2k Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Fremdeles ingen som har erfaring me NME chippe? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Fremdeles ingen som har erfaring me NME chippe? Ser ikke helt vitsen med en chip til drevet når du bare kan flashe det istedet. Men for og svare på spm ditt så har jeg ingen erfaring. Lenke til kommentar
Sondre2k Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Poenget er at den virker på Benq, ettersom det virker vanskelig å flashe benq drevene. OG at den er Xbox Live sikker, derfor jeg lurte. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ehh, og hva skal det hjelpe? En konsoll som er "bannet" har bare ikke lenger tilgang til xbox live... Kjapt forklart: 1) Du flytter din DVD-spiller over til en Xbox360 som allerede er bannet. 2) Du flasher DVD spilleren (men med en nøkkel som bare fungerer i det ikke-bannede konsollet) 3) Du flytter DVD spilleren over til det ikke-bannede konsollet. Dermed har du brukt power fra et allerede bannet konsoll til å flashe firmware og løper derfor ikke noen risiko for at ditt andre konsoll vil bli bannet, ettersom feilmeldingen logges på det konsollet som allerede er bannet. Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Poenget er at den virker på Benq, ettersom det virker vanskelig å flashe benq drevene. OG at den er Xbox Live sikker, derfor jeg lurte. Den er ikke 100% sikker på xbox live. Har sett på andre forum angående dette. Noen andre som kan motbevise dette "mytet"? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noen som har noen teorier på ny banne runde rundt GTA IV? Var ikke sist bannebølge rundt Halo3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå