Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360

bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen mulighet er å koble DVDen til en boks som har fått RRoD

Eller et konsoll som allerede er bannet.

Ehh, og hva skal det hjelpe? En konsoll som er "bannet" har bare ikke lenger tilgang til xbox live...

Som jij1984 sier så må du flytte over nøkkelen. I tillegg må den vel også "spoofes", noe du kan lese mer om på xbox-scene.

Lenke til kommentar
Er det en stor jobb? Har generell kunskap om data osv( tenker på å montere osv), men har lite lyst å rote borti en splitter ny elite om det er en 50-50 sjanse for at jeg klarer det ;p

Stor og stor.

Du må vite hva du gjør, så les grundig før du gjør det.

Lenke til kommentar

Heisan.

Dette spørsmplet er sikkert stilt 100 ganger før, så ikke kjølhal meg siden jeg er for lat til å lese gjennom 75 sider ;)

Jeg modda xboxen min i januar 2006, har ikke vært på nett med den etterpå. Så om jeg nå logger meg på live og laster ned siste oppdateringer, vil jeg fortsatt kunne spille mine backup spill?

Endret av Knugo.
Lenke til kommentar
Heisan.

Dette spørsmplet er sikkert stilt 100 ganger før, så ikke kjølhal meg siden jeg er for lat til å lese gjennom 75 sider ;)

Jeg modda xboxen min i januar 2006, har ikke vært på nett med den etterpå. Så om jeg nå logger meg på live og laster ned siste oppdateringer, vil jeg fortsatt kunne spille mine backup spill?

Ja. Men jeg vil anbefale deg å flashe med nyeste firmware til DVD-driven, ettersom at de nyere firmwarene er sikrere, mindre sjanse for å bli bannet på xbox live. (iXtreme 1.40/1.41 er nyeste)

Lenke til kommentar
Ehh, og hva skal det hjelpe? En konsoll som er "bannet" har bare ikke lenger tilgang til xbox live...

Kjapt forklart:

1) Du flytter din DVD-spiller over til en Xbox360 som allerede er bannet.

2) Du flasher DVD spilleren (men med en nøkkel som bare fungerer i det ikke-bannede konsollet)

3) Du flytter DVD spilleren over til det ikke-bannede konsollet.

Dermed har du brukt power fra et allerede bannet konsoll til å flashe firmware og løper derfor ikke noen risiko for at ditt andre konsoll vil bli bannet, ettersom feilmeldingen logges på det konsollet som allerede er bannet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...