Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360

bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen gi meg nøyaktig mappesti i xbins for å få tak i nyeste versjonen av Schtrom? Planlegger å prøve på å sikkerhetskopiere et spill for å teste med min nylig henta Samsung SH-D162 flashet med Kreon V1.0 fra en ebayseller i Cali

SF

La til en god del info :blush:

Aner ikke hvilken sikkerhetskopiprogramvare å bruke, så hvis du har en som du vet er bedre så vær så snill og tips meg fordi jeg er litt utdatert..

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

More Xbox Live ban waves this weekend

>> From users on the forums, and other networking sites...

It appears that MS has started banning people over the past week (happy holidays xbox360 users!).

As always, we would like to gather data and input from the community as to what may be causing these bans. It appears to effect the new ixtreme 1.4 aswell as the older ixtreme and non ixtreme versions, and all of the drives have been effected. We even have a few reports of a few trusted people in the community who were banned and had not played anything but a retail copy. As of this moment we do not know if a new security was implemented, or if they are further scrutinizing the already given criteria (SS, DMI, PFI alterations, timings, etc).

So if you have gotten banned over the past week, we would ask you to share the following with us in the forum thread below, otherwise, please do not post in the thread! Bans only!

A) Firmware Version, drive type (hitachi, samsung, benq) and when you upgraded/installed that version. Also include if you spoofed the version.

B) Previous firmware version's, or if the console is freshly modded or refurbished (please include manufactor date)

C) Backups played over the past month(and whether they were checked with kreon checker, if not, please check the SS and report the results)

D) Originals played over the past month

E) Method of backing up games (as always, piracy is not tolerable on xbox-scene, so if you have downloaded these games, please do not bother posting.

Lenke til kommentar
Noen som har en IDE dvd-brenner å anbefalle å brenne med 360 backup spill med som helst selges på netshop eller komplett? har en NEC 2500A nå som funker supert, men er kjedelig at den bare brenner 4x speed på dvd- plater.

Ettersom 2,4x er anbefalt så ser jeg ingen grunn i å kjøpe ny brenner (såfremst ikke du sliter med feilbrenninger/dårlige brenninger).

EDIT: Kanskje jeg missforsto litt her, dersom du mener DVD5 plater... Har selv en NEC 7173. Det eneste er at den bråker mye mer enn min BenQ 1640.

Endret av jij1984
Lenke til kommentar

Hei!

Skal til å modde 360'n med Samsung dvd-spiller, men mangler pc!? (mac her i huset..)

Så, tenkte jeg skulle kjøpe meg rimelig pc, som også vil bli brukt til filserver. Vil denne kunne brukes,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321530 ?

Tenker på dette med S-ATA drivere, muligheten til å boote fra USB.. ? Er vel ikke noe annet jeg trenger..?

Takker for svar..!

Endret av the_c
Lenke til kommentar
Hei!

Skal til å modde 360'n med Samsung dvd-spiller, men mangler pc!? (mac her i huset..)

Så, tenkte jeg skulle kjøpe meg rimelig pc, som også vil bli brukt til filserver. Vil denne kunne brukes,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321530 ?

Tenker på dette med S-ATA drivere, muligheten til å boote fra USB.. ? Er vel ikke noe annet jeg trenger..?

Takker for svar..!

Du trenger også en VIA sata kontroller, 6421 feks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...