cliffme Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Så hvis man setter i non stealth patch kopier så blir du ikke banna av den grunn? 9300251[/snapback] Den booter ikke spillet i det hele tatt da... Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noen som har lest/sett om noen med Ixtreme har blitt bannet? Eller er det umulig for microsoft å detektere dem? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noen som har lest/sett om noen med Ixtreme har blitt bannet?Eller er det umulig for microsoft å detektere dem? 9301120[/snapback] Ingen har blitt bannet med Ixtreme ennå. Ingen vet med 100% sikkerhet at de ikke "ser" oss. Alt er på eget ansvar, men ting ser jo bra ut. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Alt er på eget ansvar, men ting ser jo bra ut. 9301308[/snapback] Mitt inntrykk av MS sin arbeidsmetode er at de gjør "banne-raid". Man blir altså ikke automatisk bannet dersom man gjør noe som beviser at man har et modifisert konsoll, men man havner på en liste over "mistenkelige konsoller". Og disse listene brukes som utgangspunkt for hvem som skal bannes ved en senere anledning. Med andre ord kan det hende at mange med ixtreme firmware står på en slik liste, bare at MS har ikke kommet så langt som til å banne dem enda. Vi bør nok vente til neste store "bølge" av folk som blir bannet dukker opp før vi sier noe sikkert om hvorvidt ixtreme er trygt eller ikke. Skal jeg gjette så vil jeg anta at neste slike bølge av utstengelser sammenfaller med en utgivelse av en eller flere store xbox360 titler (noe a la hvordan det sammenfalt med Halo3 demoen nå sist) Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Fikk tilbake min moddede og ødelagte xbox 360 idag, merket tampered. Så fikk ikke fikset den gjennom MS garantien. Noen som har forslag til hvordan jeg skal få fikset det da? Lenke til kommentar
orginal Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Satt fortsatt garanti-klistremerket på den? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det er jo en norsk side som visst nok skal fikse Xboxer, husker ikke helt hva adressen er da. Hvordan får jeg flashet drevet tilbake til orginal firmware med iPrep? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Garanti-klistremerket satt fortsatt på ja, men xbox var "tuklet" med. Hadde bare tatt av merket halveis når jeg åpnet boksen... Noen som har link til den sida hvor de fikser boxene? evt vet hva de gjør, kanskje noen som til og med har erfaring fra dem? Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jeg antar at det er Xunlock.com du tenker på? Endret 17. august 2007 av Asmodeus Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Angående problemet jeg hadde med en Hitachi 0078fk: Problemet mitt er altså at Slax CDen booter, men tilsynelatende ikke finner Hitachi DVD-spilleren i det hele tatt. 9194036[/snapback] Nå har jeg fått flashet denne. Gjorde det på et Intel Chipset. Det vil si at jeg ikke hadde hell med PCI-kortet med VIA6421A chipset (til tross for at "alle" påstår at dette er kompatibelt med Slax?) Skal ikke si 100% sikkert at det er manglende kompatibilitet som var årsaken til at det ikke gikk med VIA chipsettet, men det gikk i alle fall ikke, og det gikk med et annet chipset selv om jeg gjorde alt på nøyaktig samme måte. En annen litt "artig" ting som skjedde var at DVD-spilleren fremdeles var i modeB etter at den var blitt koblet til Xboxen igjen, Måtte skru den av og på igjen et par tre ganger før den gikk tilbake til vanlig modus igjen. Sikkert greit å vite for folk som flasher for første gang at man ikke trenger å få panikk selv om DVD-spilleren ikke kommer seg ut av ModeB umiddelbart etter flashingen. (For øvrig fungerer spillene selv om spilleren er i ModeB, det er bare litt slitsomt med en DVD-spiller hvor man må trykke to ganger for å åpne drevet og tre ganger for å lukke det igjen.) Endret 17. august 2007 av Asmodeus Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ingen fra Trondheim som kan ta seg av flashing av min box for et par hundrelapper? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ingen fra Trondheim som kan ta seg av flashing av min box for et par hundrelapper? 9308969[/snapback] Du får sjekke på qxl... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det har jeg gjort, men er så stress å sende den osv. Ville sjekke om jeg ikke kunne levere den til noen i byen. Ser ut som det blir å sende alikevel da! Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Noen som veit noe om de "nye" xboxene er vanskligere og modde? Tenker på de som kommer med HDMI etterhvert... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Noen som veit noe om de "nye" xboxene er vanskligere og modde? Tenker på de som kommer med HDMI etterhvert... 9334875[/snapback] Kommer helt ann på hvilket drev de bruker. Hvis Microsoft holder seg til Samsung/Hitachi drevene blir det jo akkurat det samme. Har dog hørt rykter om at Elitene blir å få Benq drev, noe det ikke finnes noen firmware til enda. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Noen som veit noe om de "nye" xboxene er vanskligere og modde? Tenker på de som kommer med HDMI etterhvert... 9334875[/snapback] Vet ikke "innholdet" i de vanlige hvite boksene som kommer med HDMI. Dersom det er Philips/BenQ så vet du vel svaret.. Men følg med på xbox-scene. Kommer nok info der (har ikke fått med meg at det har kommet ut info om innhold ennå). Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=618696 Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=618696 9348159[/snapback] Det er hva jeg kaller skikkelig gode nyheter. Kanskje vi har XBMC360 om ikke så alt for lenge? Håper dette bærer frukter, det er jo bare i startfasen så langt så det er vel vanskelig å si om det vil være til hjelp å nedgradere kjernene, men det er jo en kjent sak at de tidligere versjonene av kjernen stort sett er mer sårbare for angrep. Skal holde et øye med denne diskusjonen jeg i hvert fall. Lenke til kommentar
oyvinols Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Noen som kan flashe min 360 i Trondheim? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Får du den til Tromsø, kan jeg flashe den ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå