Zappza Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Updaten fikk jeg i går? Oppdaterte den, har ikke noe problemer nå. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jepp, du fikk den nok igår. Var jo ingen som hadde problemer før etter noen dager når de kom med våroppdateringen (foran Halo3 beta'en).. Plutselig ble folk bannet. Regner ikke med at der skjer nå. Time will show. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er det noe værre å modifisere en ny xbox 360, kontra en kjøpt for et halvår siden? Større sannsynlighet for at en får en med vanskelig DVD-rom eller noe sånt? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det er alltid litt vanskelig og si. De Elkjøp selger for tiden har MS28 rom. Elite kan ikke flashes når de kommer hit. De vanlige "hvite" 360'ene selges ikke i norge med Benq/Philips rom. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei alle sammen! Nå har jeg åpnet boxen min egenhendig i natt og kommet fram til at jeg har: - Hitachi GDR-3120l - ROM VER 0047DH Og en Blaster 360 om en eller to dager. Jeg har store problemer med å finne riktig FW til dette her og trenger noen til å enten sende meg pm om FW eller skrive et innlegg her i trden Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg kan ikke si annet enn tusen takk for all hjelp som blir gitt meg og håper at jeg kan veilede andre på samme måte. Natta! Lenke til kommentar
orginal Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har leste et par guider om flashing av XBox nå, men er litt forvirret: Enkelte snakker om iPrep, andre om Xtreme Boot Maker. Er det to likestilte program? Velger man det man føler for, eller er et bedre enn det andre? Hva med iXtreme? Er det firmwaren som iPrep legger inn på USB'en? Hva med Xtreme Boot Maker, tilsvarer det både iPrep og iXtreme? Altså både firmware og program som lager en sånn boot-usb-sak? Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har leste et par guider om flashing av XBox nå, men er litt forvirret: Enkelte snakker om iPrep, andre om Xtreme Boot Maker. Er det to likestilte program? Velger man det man føler for, eller er et bedre enn det andre? Hva med iXtreme? Er det firmwaren som iPrep legger inn på USB'en? Hva med Xtreme Boot Maker, tilsvarer det både iPrep og iXtreme? Altså både firmware og program som lager en sånn boot-usb-sak? 9266196[/snapback] IPrep og Xtreme Boot Maker er som du sier, to likestilte program. Jeg har brukt begge, og jeg skjønner egentlig ikke helt forskjellen. iXtreme er firmwaren ja. IPrep og XBM legger denne + fashe-programvaren inn på en usb/floppy, slik at du med få tastetrykk kan ta backup av og flashe firmwaren din. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har noen her en formening over hvilket program som er best av iprep og XBM? Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Etter et raskt søk på google, fant jeg ut at IPrep er avtakeren etter XBM. Fremtidige utgivelser vil hete IPrep. Så benytt IPrep Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har noen her en formening over hvilket program som er best av iprep og XBM? 9269314[/snapback] Jeg synes iPrep funker best. Da får du opp når du skal flashe firmwaren hva du må skrive, så du trenger ikke printe ut readme en til programmet, noe du burde gjøre med XBM. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Then it's IPrer to use Lenke til kommentar
orginal Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Hvilken type plater kan man bruke å brenne ut backup-spill på? Alle typer, bare det er plass? Eller takler xboxen kun DVD+R DL eller noe slikt? Endret 13. august 2007 av orginal Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 bruke dvd+r dl plater pga av layer break, har prøvd mange merker men den som fungerer best er Verbatim. 360 jobber mindre og jeg tror at platene har bedre holdbarhet, men pass på at platene er produsert i Singapor ok ikke i India. jeg har bare sett plater fra Singapor her i norge Lenke til kommentar
orginal Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ok. Supert, da trenger jeg ikke kjøpe ny brenner Slike altså? http://www.psdata.no/ps.asp?it=110245 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ok. Supert, da trenger jeg ikke kjøpe ny brenner Slike altså? http://www.psdata.no/ps.asp?it=110245 9273219[/snapback] Der har du rett type plater ja. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som veit om noen bra tilbud på disse platene, mener å huske jeg kjøpte noen ti-pack på digital impuls på under 300,- de var også printable Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Noen som veit om noen bra tilbud på disse platene, mener å huske jeg kjøpte noen ti-pack på digital impuls på under 300,- de var også printable 9273429[/snapback] kjøpte fra dvdink jeg. Var grei pris der (spindel, 20stk) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Noen som vet om det har kommet fungerende firmware til Samsung DVD-ROM-en? Har en launchday 360 som bråker som et uvær, og vurderer da å kjøpe en ny så fort de får kommet ut med en som ikke er så høylytt, og da kan den gamle fint lekes litt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå