Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360

bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen!

Nå har jeg åpnet boxen min egenhendig i natt og kommet fram til at jeg har:

- Hitachi GDR-3120l

- ROM VER 0047DH

Og en Blaster 360 om en eller to dager.

Jeg har store problemer med å finne riktig FW til dette her og trenger noen til å enten sende meg pm om FW eller skrive et innlegg her i trden

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Har leste et par guider om flashing av XBox nå, men er litt forvirret:

Enkelte snakker om iPrep, andre om Xtreme Boot Maker. Er det to likestilte program? Velger man det man føler for, eller er et bedre enn det andre?

Hva med iXtreme? Er det firmwaren som iPrep legger inn på USB'en? Hva med Xtreme Boot Maker, tilsvarer det både iPrep og iXtreme? Altså både firmware og program som lager en sånn boot-usb-sak?

Lenke til kommentar
Har leste et par guider om flashing av XBox nå, men er litt forvirret:

Enkelte snakker om iPrep, andre om Xtreme Boot Maker. Er det to likestilte program? Velger man det man føler for, eller er et bedre enn det andre?

Hva med iXtreme? Er det firmwaren som iPrep legger inn på USB'en? Hva med Xtreme Boot Maker, tilsvarer det både iPrep og iXtreme? Altså både firmware og program som lager en sånn boot-usb-sak?

9266196[/snapback]

IPrep og Xtreme Boot Maker er som du sier, to likestilte program. Jeg har brukt begge, og jeg skjønner egentlig ikke helt forskjellen.

iXtreme er firmwaren ja. IPrep og XBM legger denne + fashe-programvaren inn på en usb/floppy, slik at du med få tastetrykk kan ta backup av og flashe firmwaren din.

Lenke til kommentar
Har noen her en formening over hvilket program som er best av iprep og XBM?

9269314[/snapback]

Jeg synes iPrep funker best. Da får du opp når du skal flashe firmwaren hva du må skrive, så du trenger ikke printe ut readme en til programmet, noe du burde gjøre med XBM.

Lenke til kommentar

bruke dvd+r dl plater pga av layer break, har prøvd mange merker men den som fungerer best er Verbatim.

360 jobber mindre og jeg tror at platene har bedre holdbarhet, men pass på at platene er produsert i Singapor ok ikke i India.

jeg har bare sett plater fra Singapor her i norge

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Noen som vet om det har kommet fungerende firmware til Samsung DVD-ROM-en? Har en launchday 360 som bråker som et uvær, og vurderer da å kjøpe en ny så fort de får kommet ut med en som ikke er så høylytt, og da kan den gamle fint lekes litt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...