Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 :/ Skulle flashet min også, så hadde kanskje problemene med å starte opp spill forsvunnet. Men så har jeg aldri orket å sette meg inn i det selv. (En annen gjorde det for nesten et år siden) Har helller ikke rett hovedkort.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Fem ting: 1:jeg har en xbox360 med hitachi drive. kan noen i oslo\hønefoss flashe denne for meg? 2:hvilken fw er best for x360 m\hitachi? 3:hvor ligger det backup-programmet? 4: hva vil dette evt. koste? 5:trenger jeg flere programmer for backup m.m? 8822708[/snapback] 1: aner ikke, ta å google litt, finnes flere norske på nett 2: såvidt jeg vet finnes det ingen firmware som ikke kan detekteres av Microsoft.: http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...lFZEvGjDauG.php Note: Hitachi version is in progress. No eta. 3,4,5: ? er ikke helt med Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei. Kanskje noen kan hjelpe meg med litt lille dilemma. Hadde satt stor pris på det. Jeg kjøpte en ferdig spoofet Samsung drive med ixtreme 1.0 som jeg satte i min 360. Nå som 1.2 har kommet vil gjerne oppgradere til den versjonen. Noen som kunne hjelpe meg litt på vei? Hva jeg burde bruke av programmer og hvordan jeg burde gå frem. Regner med at jeg må spoofe på nytt. Har aldri flashet samsung drives før og har heller ingen backup av den helt orgniale firmwaren på driven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du vil oppdatere for å kunne spille på Live med backups? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er det andre grunner for å oppdatere? Har ikke fulgt med noe særlig i det siste. Har selv en supergammel versjon fra i fjor en gang. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei. Kanskje noen kan hjelpe meg med litt lille dilemma. Hadde satt stor pris på det. Jeg kjøpte en ferdig spoofet Samsung drive med ixtreme 1.0 som jeg satte i min 360. Nå som 1.2 har kommet vil gjerne oppgradere til den versjonen. Noen som kunne hjelpe meg litt på vei? Hva jeg burde bruke av programmer og hvordan jeg burde gå frem. Regner med at jeg må spoofe på nytt. Har aldri flashet samsung drives før og har heller ingen backup av den helt orgniale firmwaren på driven. 8842296[/snapback] les denne tråden, eller bruk google. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Er det andre grunner for å oppdatere? Har ikke fulgt med noe særlig i det siste. Har selv en supergammel versjon fra i fjor en gang. 8843648[/snapback] Grunnen for å oppdatere er for å ikke bli bannet fra live dersom du spiller backups live. Features: (v1.2) Extra verification performed on Stealth backups Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Spurte om andre grunner enn det. Spiller aldri på Live uansett. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Spurte om andre grunner enn det. Spiller aldri på Live uansett. 8851338[/snapback] Du anar ikkje kva du går glipp av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Joda, har spilt ganske mye Live. Spesielt det første halvåret med DoA4 og PGR3. Og Halo3 i det siste. Men bruker Xbox'n kun en gang i blandt når jeg har besøk, vet ikke hvorfor men syns ikke det er så moro å sitte alene å spille. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Fem ting: 1:jeg har en xbox360 med hitachi drive. kan noen i oslo\hønefoss flashe denne for meg? 2:hvilken fw er best for x360 m\hitachi? 3:hvor ligger det backup-programmet? 4: hva vil dette evt. koste? 5:trenger jeg flere programmer for backup m.m? 8822708[/snapback] 1: aner ikke, ta å google litt, finnes flere norske på nett 2: såvidt jeg vet finnes det ingen firmware som ikke kan detekteres av Microsoft.: http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...lFZEvGjDauG.php Note: Hitachi version is in progress. No eta. 3,4,5: ? er ikke helt med 8842018[/snapback] 3: backup programmet for å backe opp spilla mine 4:hvor mye vil det eventuelt koste å få noen til å flashe xboxen min? 5:trenger jeg flere enn et program for å backe opp spilla mine? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei. Kanskje noen kan hjelpe meg med litt lille dilemma. Hadde satt stor pris på det. Jeg kjøpte en ferdig spoofet Samsung drive med ixtreme 1.0 som jeg satte i min 360. Nå som 1.2 har kommet vil gjerne oppgradere til den versjonen. Noen som kunne hjelpe meg litt på vei? Hva jeg burde bruke av programmer og hvordan jeg burde gå frem. Regner med at jeg må spoofe på nytt. Har aldri flashet samsung drives før og har heller ingen backup av den helt orgniale firmwaren på driven. 8842296[/snapback] les denne tråden, eller bruk google. 8851213[/snapback] aha.. hvor står om noe som har noe med mitt problem å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 3: backup programmet for å backe opp spilla mine4:hvor mye vil det eventuelt koste å få noen til å flashe xboxen min? 5:trenger jeg flere enn et program for å backe opp spilla mine? 8852977[/snapback] Du trenger vel noen programmer. Mange fine guider på xbox-scene om hva du trenger osv: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=523406 Koster vel 200-500. Lenke til kommentar
Proximus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har ødelagt min hitatchi drive(v 0078fk) noen som vet hvor jeg kan få fatt i en ny? Kan jeg bruke en annen type og evnt hvordan? Takker for svar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvordan klarer folk og ødelegge DVD drevene sin? Bare lurer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Et eller annet kan skje når du modder den, eller det er lett å komme borti og knekke den når den er ute. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg har ødelagt min hitatchi drive(v 0078fk) noen som vet hvor jeg kan få fatt i en ny? Kan jeg bruke en annen type og evnt hvordan? Takker for svar 8861077[/snapback] Hva mener du med ødelagt? HW ødelagt eller SW ødelagt (feilflash) Lenke til kommentar
Proximus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 den er hw ødelagt,lang historie. men jeg har fått ut nøkkelen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny eller som vet om jeg kan bruke noen andre typer. Takker Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Du kan bruke alle typer. Den må spoofes også er det bare å kjøre på. Sjekk ebay qxl etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå