Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360

bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blu-ray er et HD-diskformat som 360 ikke støtter idag, 360 har HD DVD (Innebygd støtte for Blu-ray i PS3), å modifisere 360 kan gjøre det mulig å lage backups av spill og masse annet fy fy ;)

8567447[/snapback]

En litt mer detaljert og utfyllende forklaring, er vel ikke å forakte...? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Whaaat?

Fikk mail fra Microsoft i dag om at konsollen min var blitt sendt, og at jeg kan forvente å motta den hit i løpet av 2-5 dager.

Greit nok, men jeg har ikke engang sendt inn min ^^

Genial kundeservice!

edit:

Nawh, var bare eska som var sendt hit. Dumme MS som ikke sender mailen før nå, selv om de sendte eska 24. april >.<

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

man bør nok oppgradere til xtreme 5.3 firmwaren, i denne har det blitt lagt til en jitter funksjon, som gjør at den etterlikner en original boks enda bedre. Denne er kun tilgjengelig for samsung/toshiba spillere foreløpig.

Ellers er det nok lurt å følge med på xbox-scene.com forumet de neste timene :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:--/ Jeg må vel kanskje oppdatere jeg også da? Er en eldgammel Opa Xtreme 2.1 eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Kan noen vennligst forklare meg hva som er så utrolig positivt med å chippe XBOX 360? Hører bare mye prating om emnet, men har aldri egentlig virkelig forstått meg på det.

Og hva er Blue-Ray, har XBOX360 det?

8567015[/snapback]

tja du kan ikke chippe XBOX 360.

Det man kan gjøre er å flashe firmware'n til DVD drevet, og dermed kan man kjøre backups av spill, som er kjekt siden 360 klarer å lage riper i plater.

Lenke til kommentar

...jo det kan man... men det gjør ikke noe mer enn og flashe firmware o.l så er ikke mye poeng.

Det man kan gjøre er å flashe firmware'n til DVD drevet, og dermed kan man kjøre backups av spill, som er kjekt siden 360 klarer å lage riper i plater.

Sjeldent 36o lager riper i plater da ;) Og da får du tilbake spillet fra MS uansett, så eneste grunnen de fleste flasher (alle) er for å spill piratkopierte spill... svin :p

Lenke til kommentar

...jo det kan man... men det gjør ikke noe mer enn og flashe firmware o.l så er ikke mye poeng.

du skjønner hva chipping betyr eller?

Hvis så er tilfelle vil jeg gjerne se en link på dette.

Lenke til kommentar

Okei okei :!:

Jeg har nettopp kjøpt meg en XBOX 360 Premium og vil gjerne benytte meg av muligheten til å chippe spilleren min. Men hvilken chip bør jeg velge, og hvorfor?

Etter at spilleren er chippet, HVA gjør jeg så? Hvordan spiller jeg med backupspill? :blush::dontgetit::hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Etter at spilleren er chippet, HVA gjør jeg så? Hvordan spiller jeg med backupspill? :blush:  :dontgetit:  :hmm:

8571903[/snapback]

Dette har du ikke lov til å spørre om her, dessverre.

8571910[/snapback]

Joda. Er da ikke ulovlig å da kopi av sine egne spill her.

Her har du en liten guide, ellers finner du mange andre på xbox-scene.

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=539922

Lenke til kommentar
Hey, don't shoot the messenger. Jeg vet bare at moderatorene her pleier å slå hardt ned på dette.

Og i dette tilfellet er det kun en ting man modifiserer en 360 for. Her er det ingen gråsoner m.h.t. homebrew osv.

Og det er også en liten ting å tenke på det at moderatorer har vært inom tråden flerfoldige ganger og ikek gjort noe, de har også postet i den.

Dette er ikke oppfordring til piratkopiering, det er en mulighet til og beskytte spillene sine...

Men det faktum at moderatorene har latt den vær burde holde for deg og, synes du ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...