Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360

bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem...

Jeg har lest guiden til texbook som forsovet virker veldig god, men allikevel litt utdatert?

Nå har det kommet xtrem52b.bin og en ny versjon av Xtreme boot maker. Jeg bruker vista som også skaper noen problemer. Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal gå fram med den nye Xtreme Boot Maker v0.5.3 (RC1) sammen med Vista?

Edit: Et spørsmål til, er det nødvendig å lodde dersom man har nForce 4 chipset?

Endret av Yom
Lenke til kommentar
hva slags medier og innstillinger trenger man for å brenne xbox1 spill til xbox 360?

Jeg har flashet og brent ut mange spill til 360 som funker, men hvordan får man xbox 1 spill til å funke på 360?

8434172[/snapback]

Jeg brukte bare et gammelt ISO image jeg hadde av Halo 2. Mulig det var imaget det var feil med, men spillet funka ikke helt perfekt =/

Ellers er det bare å brenne det ut, så fremst du har Xtreme 5.x fw. Har du ikke det, må du bruke DL plater og sette layerbreak til det samme som vanlige 360 spill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå måtte jeg sende inn 360'n min også.. Bare håper dette går bra, noen som har erfaringer på det? Er livredd for og ikke få den igjen..

8517384[/snapback]

Har hørt man kan få den igjen med regning. Du hadde vel brutt garantimerket?

Gi ihvertfall tilbakemelding på hvordan det gikk! ;)

Lenke til kommentar

Fikk du igjen den samme? Eller en som ikke var flashet? Hadde vært stråålende fornøyd om jeg fikk den tilbake og den fortsatt var moddet.. siden jeg ikke kan å gjøre det selv.. :p

Tenker på å lære meg det, men gjør det nok ikke før jeg får kjørt i xboxen med litt guitar hero... :)

Lenke til kommentar
Fikk du igjen den samme? Eller en som ikke var flashet? Hadde vært stråålende fornøyd om jeg fikk den tilbake og den fortsatt var moddet.. siden jeg ikke kan å gjøre det selv.. :p

Tenker på å lære meg det, men gjør det nok ikke før jeg får kjørt i xboxen med litt guitar hero... :)

8527706[/snapback]

Fikk tilbake en "ny" xbox. produksjonsdato nov 2005.

Lenke til kommentar

Sendte inn min i dag, ringte til kundesupport i USA og de sa at hvis konsollen var åpnet og de så det, så kom konsollen til å bli sendt tilbake til oss uten noen omkostninger.

Vel, er bare å sende inn altså ^^

Har jo ingenting å tape ;)

Lenke til kommentar

Skal tenke på den ja.. Så faktisk litt på den før jeg så du anbefalte den.. :p Men, skal bli ferdig med russetid og eksamenstid før jeg gjør noe mer tror jeg.. mulig jeg sender den vekk om jeg plutselig har penger også.. :p

Lenke til kommentar

Kan noen vennligst forklare meg hva som er så utrolig positivt med å chippe XBOX 360? Hører bare mye prating om emnet, men har aldri egentlig virkelig forstått meg på det.

Og hva er Blue-Ray, har XBOX360 det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...