Zappza Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det er mulig ja, men det spørs bare hvor flink du er med sånt ^^ Jeg prøvde og fikk det sånn delvis til. Halve lappen gikk greit, men den andre halvdelen ble alt ødelagt på. Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har tatt backup av 5 xbox 360 spill nå. Tenkte jeg skulle ta backup av et vanlig xbox spill. Skal jeg brenne akkuratt samme måte som xbox 360 spill ? 7709750[/snapback] Ingen som vet?? Lenke til kommentar
ExelPretorian Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har tatt backup av 5 xbox 360 spill nå. Tenkte jeg skulle ta backup av et vanlig xbox spill. Skal jeg brenne akkuratt samme måte som xbox 360 spill ? 7709750[/snapback] Ingen som vet?? 7716156[/snapback] Ja disse brennes på samme måte, om man allerede har layerbreaker filen. Og for å svare på det andre spm ja det går fint ann å fixe oblatet, ingen prob om man tar det med ro Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Noen som vet om Xunlock er til å stole på? Ser jo betryggende ut på sia deres.......... Endret 14. januar 2007 av heanwi Lenke til kommentar
hmz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Mener ikke å mase eller noe - men noen som vet hva jeg kan gjøre for å forandre slik at jeg kan få endret booktype til DVD-rom, og ikke DVD +RDL som det står på nå? Bilde nedenfor... untitled.bmp Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Mener ikke å mase eller noe - men noen som vet hva jeg kan gjøre for å forandre slik at jeg kan få endret booktype til DVD-rom, og ikke DVD +RDL som det står på nå? Bilde nedenfor... 7716252[/snapback] Booktypen din står som DVD-rom. Bare se på +RDL default. Men klikk også på use flash settings. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Noen som vet om Xunlock er til å stole på? Ser jo betryggende ut på sia deres.......... 7716243[/snapback] Det virker som en veldig seriøs side! Skulle jeg valgt noe hadde det blitt dem Lenke til kommentar
ExelPretorian Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis det er xbox360 modifisering du tenker på så kan jeg annbefale Xbox360mod Har et par kompiser i Bergen som har brukt de og bare gode annbefalinger. De annonserer på qxl.no også ser at de kun har posetive karakterer. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Noen som vet hvordan en brenner Xbox1-spill på SL-plater som så funker med 360? Har backup av en del gamle spill jeg gjerne skulle prøvd igjen. Xbox360mod.net er seriøse forresten, var nedom der tidligere i dag med boksen min. Endret 14. januar 2007 av Blib Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Mener ikke å mase eller noe - men noen som vet hva jeg kan gjøre for å forandre slik at jeg kan få endret booktype til DVD-rom, og ikke DVD +RDL som det står på nå? Bilde nedenfor... 7716252[/snapback] Sånn gjør du det: Last ned BINFLASH det programmet skal brukes på Liggy's AW-G170A Bitsetting Firmware 1.71 ( RPC1 ) , last ned bin filen og bruk BINFLASH gå inn på booktype og velg dvd-rom på alle 3 vist mulig, ta en reset av pc etterpå Helst ingen DVD i brenneren når du flasher den Endret 14. januar 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Mener ikke å mase eller noe - men noen som vet hva jeg kan gjøre for å forandre slik at jeg kan få endret booktype til DVD-rom, og ikke DVD +RDL som det står på nå? Bilde nedenfor... 7716252[/snapback] Som jeg skrev tidligere, så skal det ikke være nødvendig å forandre bitsetting når du bruker nyere xtreme fw. Dette kom i xtreme 3.1. Utdrag fra nfo: (v3.1) Added Booktype overwrite patch (bitsetting to Dvdrom no longer required) Lenke til kommentar
dill-hole2 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Har ikke gjort noe med booktype og alt funker. Bruk Imgburn! Lenke til kommentar
hmz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Har endelig fått det til nå! Herlig Husker ikke heeelt hvordan jeg fikk det til, men viktigste er at jeg fikk det til Bruker ImgBurn ja.. Men tror at det er nokså det samme egentlig Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hei, Flashet xbox360'en min med OPA-XTREME-HITACHI-7IN1-V2_1 firmware, har en Hitachi 47DJ spiller og en Sony Q58A brenner, prøvde å brenne ett spill i imgburn. Det fungerte ikke på min xbox, men det virket bra på en annen xbox, kjøpt Desember 05, med Hitachi spiller. Har også prøvd spill fra en annen brenner som virket på den andre xboxen. Men de virker ikke på min. Bør jeg bare bite i det sure eplet og kjøpe en Pioneer 111D? Eller kan det hjelpe å flashe med annen firmware? Endret 14. januar 2007 av MagE Lenke til kommentar
ExelPretorian Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ehh OPA-XTREME-HITACHI-7IN1-V2_1 firmware, er veldig gammel, oppdater den til 4.2 updated først. LiteON virker meget bra også, pioneer 111d er den beste til dette formålet. Men liteON virker også 99 % Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ehh OPA-XTREME-HITACHI-7IN1-V2_1 firmware, er veldig gammel, oppdater den til 4.2 updated først. LiteON virker meget bra også, pioneer 111d er den beste til dette formålet. Men liteON virker også 99 % 7723592[/snapback] Trodde 2.1 ikke var så gammelt til Hitachi jeg. 4.2 finner jeg iallefall ikke på denne oversikten. Det nyeste jeg finner her til Hitachi skal være 2.3, men det skal ikke være noen forskjeller for 47DJ Lenke til kommentar
zaico Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Noen her som vet hvorfor brente plater ikke fungerer med min HL-DT-ST LG brenner i en bærbar pc! Får brent platene, og pcen min har ingen problemer med å lese de, men Xboxen nekter, og ber meg tørke støv av platene! Platene jeg bruker er Verbatim Dvd+r DL Endret 15. januar 2007 av zaico Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen her som vet hvorfor brente plater ikke fungerer med min HL-DT-ST LG brenner i en bærbar pc! Får brent platene, og pcen min har ingen problemer med å lese de, men Xboxen nekter, og ber meg tørke støv av platene! Platene jeg bruker er Verbatim Dvd+r DL 7731219[/snapback] Nøyaktig samme problem som jeg har. Er det noen som vet om det kan har noe med firmwaren og gjøre? Eller er det bare dvd-spilleren som ikke liker brenneren min? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Laptop brennere suger som regel til all brenning. Jeg har selv denne brenneren i en asus pc , og jeg kjøpte en ekstern brenner med en gang. Problemet ligger nok i den crappy brenneren. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Åpner dere .dvd fila da? eller bare brenner iso fila? Om man brenner bare iso fila, vil ikke dvd plata kunne leses i xbox. https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...dpost&p=7710707 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå