pcsuper Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen som har flashet med xtreme 5.0 enda? Funket det fint i tilfelle? 7542038[/snapback] lurer på det samme Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Har ikke flashet med 5.0 enda, men kommer nok til å gjøre det. De har fått til firmwaren bedre enn jeg hadde forventet =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) sett på den linken, men tenkte istedet for å bestille. Om jeg da kunne få det i en butikk som expert, elkjøp o.l : p Men ja, det hadde vært fint om man kunne lage en sånn guide om hvordan man gjør det. Men ja, så klart hør med en moderator om det er lov : ) 7534852[/snapback] Har spurt moderator om dette, og de sa: Hei! Lurte på om det er greit at jeg skriver en guide til hvordan man tar backup av Xbox 360 spill, og skriver hvordan man bruker backupene? Spør ettersom dette er litt i grenseland. mvh, Bjarte Nei, det vil jeg helst ikke at du gjør :-) 7535135[/snapback] Det er jo en hel del ting som moderatorene ikke vil at vi skal poste. Postet blir de jo likevel. Spørsmålet er jo om det er lovlig. Hvis det ikke er ulovelig så må det vel gå an poste det Bacjup av film og egne spill er jo ikke ulovelig! eller? *eier ikke en xbox360* Endret 21. desember 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Mulig det er skrevet over, men jeg har vært i syden en uke så gadd ikke lese igjennom. Men Hitachi 078k er ikke lenger så vanskelig som den var, og kan nå også flashes uten å fjerne lim og chip brikken. Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 kaysindre : Hvis du eier ditt eget spill / film og tar backup, er det. Men det er ulovlig med en gang du f.eks laster det ned. EssspeN : det har noen sakt før : p Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Mulig det er skrevet over, men jeg har vært i syden en uke så gadd ikke lese igjennom. Men Hitachi 078k er ikke lenger så vanskelig som den var, og kan nå også flashes uten å fjerne lim og chip brikken. 7547913[/snapback] Så du flasher den sånn som man flasher andre? Bare koble til pcen? Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Et par spørsmål 1. Må jeg ha sånn Connectivity Kit for å få flasha firmwaren ? 2. Hvis ikke, skal den ene kablene som er strømmen i xbox'n sitte i dvd rommet , mens sata tilgangen skal kobles inn i pcen? fint om noen kunne svare på dem : ) Endret 21. desember 2006 av pcsuper Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er jo en hel del ting som moderatorene ikke vil at vi skal poste. Postet blir de jo likevel. Spørsmålet er jo om det er lovlig. Hvis det ikke er ulovelig så må det vel gå an poste det Bacjup av film og egne spill er jo ikke ulovelig! eller? *eier ikke en xbox360* 7547629[/snapback] Velger å følge moderatorene. Har tøyd nok grenser ^^ Dessuten står det i retningslinjene at det ikke skal postes matriale som kan brukes til piratkopiering av opphavsbeskyttet matriale. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Et par spørsmål1. Må jeg ha sånn Connectivity Kit for å få flasha firmwaren ? Nei. 2. Hvis ikke, skal den ene kablene som er strømmen i xbox'n sitte i dvd rommet , mens sata tilgangen skal kobles inn i pcen? Ja det er slik jeg har oppfattet det ihvertfall. Skal vel flashe min med 5.0 i løpet av helgen så får vi se hvordan det går. fint om noen kunne svare på dem : ) 7550221[/snapback] Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Et par spørsmål1. Må jeg ha sånn Connectivity Kit for å få flasha firmwaren ? Nei. 2. Hvis ikke, skal den ene kablene som er strømmen i xbox'n sitte i dvd rommet , mens sata tilgangen skal kobles inn i pcen? Ja det er slik jeg har oppfattet det ihvertfall. Skal vel flashe min med 5.0 i løpet av helgen så får vi se hvordan det går. fint om noen kunne svare på dem : ) 7550221[/snapback] 7557257[/snapback] okei, takk : ) Jeg tenkte det var noe sånt, men jævla dumt om jeg begynner også er det feil : p Siden jeg klarte å ødelegge garantien , og far kommer til å klikke hvis han finner det ut Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Når du skal flashe Xboxen, må du sette den ved siden av PCen. Plugg en SATA kabel i DVD leseren, og start Xboxen. Deretter starter du PCen, og sjekker i BIOS at DVDen vises der. Så setter du inn en diskett/USB-penn som har MTKFlash på. skriv inn: "mtkflash r m/ orig.bin" Etter det, restart PCen. Slå av Xboxen, ta ut disketten og start opp i Windows. Nå er det to måter å gjøre dette på. Du kan enten redigere inn drive IDen din manuelt, eller bruke den som følger med firmware pakken. For å gjøre det med den som følger med pakken, kopier over "orig.bin" til mappa du har ekstraktert firmware filene. Dobbelklikk nå på enten "Make x42a.bin" eller på "Make x42b.bin". Nå skal det bli laget en fil som heter x42a.bin/x42b.bin, kopier den over på disketten/USB-pennen og restart PCen. Slå på Xboxen, og sjekk i BIOS at den blir detektert. Boot opp fra disketten, og skriv inn "mtkflash w m/ x42a.bin" (eller x42b.bin hvis du brukte denne). Vent til flashingen blir fullført. Slå av Xboxen. Slå av PCen. Nå skal DVDen være flashet =) Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Glem flashinga :/ www.Team-underdog.com modchip som slår seg av når du spiller originaler.. og kan deaktivere nettet når du spiller kopi om ønskelig Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Glem flashinga :/ www.Team-underdog.com modchip som slår seg av når du spiller originaler.. og kan deaktivere nettet når du spiller kopi om ønskelig 7558230[/snapback] men det er ikke gratis da .... Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Gjør den chipen slik at du ikke kan bli bannet fra live? Noen som vet hvor man kan få tak i den? Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Skrev tidligere at en 5pack verbatim dl kostet ca 300 kr på Spaceworld. Det var uriktig. Riktig pris, hold deg fast, 499 kr Til sammenligning betalte jeg 580 kr for 25 verbatim dl på pcutstyr.no. Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Skrev tidligere at en 5pack verbatim dl kostet ca 300 kr på Spaceworld. Det var uriktig. Riktig pris, hold deg fast, 499 kr Til sammenligning betalte jeg 580 kr for 25 verbatim dl på pcutstyr.no. 7558875[/snapback] oi , såpass : s Det sier jo faktisk litt : / Er ikke sikker på hvilken han tar med tror det er TS-H943 Filmen kan du Se her Eller så finner du mye her og Endret 22. desember 2006 av pcsuper Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Post i vei sier jeg. Men så er ikke jeg helt 100% på lovlighet her på forumet da =) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 fungerer mitt hovedkort for å flashe? har ett KT6 delta MSI hovedkort med VIA Apollo KT 600&VT8237 chipset i følge denne tutorialen: http://www.360mods.net/Downloads/details/id=61.html som ikke sier noe om KT6, men den sier at KT7n2 med promise ikke går. (jeg har promise sata raid på mitt hovedkort) men samtidig står det at VIA VT 8237 så går det for alle typer hovedkort basert på dette. Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Fungerer dette hovedkorte her a ? Asus Mainboard S-775 Intel 945P Lenke til kommentar
Eristoff Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har moddet min hitachi dvdrom med birdy 2.2 firmware og den virker utmerket! Maskinen min ble produsert i des05. Nå har min bror nettop kjøpt seg xbox 360 på siba, og han lurer på om jeg kan modde hans box. Vet ikke enda hvilken dvd rom han har, men er det vanskeligere å modde de nye xbox 360ene? Eller er det likt? Husker MS endret på de gammle xboxene ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå