Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360

bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg innstallerer xky360, og det er første gang jeg gjør noe sånt. Må få "key"'en fra drevet, visstnok, for å legge den på sd-kortet som skal inn i chippen.. Får ikke opp noe i jungle flasher. Vet igrunn ikke helt hvordan det her gjøres, for å være helt ærlig. Har ikke avinstallert VIA-drivere, nei.

Lenke til kommentar

Jeg innstallerer xky360, og det er første gang jeg gjør noe sånt. Må få "key"'en fra drevet, visstnok, for å legge den på sd-kortet som skal inn i chippen.. Får ikke opp noe i jungle flasher. Vet igrunn ikke helt hvordan det her gjøres, for å være helt ærlig. Har ikke avinstallert VIA-drivere, nei.

Du har selvfølgelig strøm til drevet også?

Det kan være greit å få hjelp til slike ting av noen som kan det, og som har det rette utstyret, hvor i landet bor du?

Lenke til kommentar

Ja, strøm til drevet, og xboxen surrer og går. Litt kjedelig ig og med at dette er det eneste som gjenstår.. Holder til rett ved Drammen.

Er det mulig å finne key-filen et eller annet sted på nettet, eller er den unik til drevet mitt?

Den er unik til ditt drev ja, og du finner ikke key noen annen plass. Har du mulighet til å kjøre til Åsgårdstrand, så kan jeg hente ut key for deg. Men du må som det blir sagt over her, avinstallere via-driverene hvis du bruker at via kort. Har du innebygget viachipset på pc`n din, så er det ikke sikkert det fungerer ;)

Hvilket drev er det du har?

Lenke til kommentar

Noen som kunne flashet xboxen min i telemarks-området med nyeste programvare osv? (rundt skien/porsgrunn/bamble?) for rundt 500kr eller hva som er vanlig? :)

Hadde vært flott :) blir for vanskelig å gjøre det selv, har Lite-on dvd philips tror jeg, (er gule ledninger i det hullet bak faceplaten, og disc-trayen ser lik ut)

Sender deg en pm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...